💄 Kiraz and elma 👄

1.7K 146 50
                                    

Kapıyı açacağı sıra kolunu tutup konuştu.

Jennie:"Gidemezsin , böyle gitme.."dediğinde önüne geçerek kapıya sırtını yasladı.

Yoongi:" Bana emir vermeyi kes!"

Jennie:"Neden.."

Yoongi:"Sebebi gayet açık değil mi?"dediğinde kapıya ellerini koydu.

Jennie:" Özür dilerim.. Seni seviyorum , böyle küçük olay için ayrılamayız yoongi.."dediğinde ellerini boynuna sardı.

Yoongi:"Küçük olay mı ?"

Jennie:"Biliyorum.. Ama hiç bişey bildiğin gibi değil.. Yani bende bilmiyorum nasıl buralara geldik !"

Yoongi:"Kafayı yiyicem lan ! Ne demek bilmiyorum.. "dediğinde saçlarını çekiştirdi.

Jennie:" Ö-özür dilerim.. Bi daha olmayacak !"dediğinde daha çok sarıldı.

Yoongi:"Olmasın.. Ve olamaz.. Kıskanıyorum lan seni ! Duyuyor musun beni.. Ben seni kendimden kıskanıyorum."dediğinde elini yüzüne götürüp silmeye başladı..

Yoongi:"Bi de öpmüş.. Elini tuttu.. Çıldırıcam.! Bi daha böyle bi olay olursa , o adamın ağzı ile yüzü yer değişir haberin olsun.."dediğinde saçlarını geri atıp boynunu açık bıraktı.. Açık kalan kısımları öpüp , kokladı.

Jennie:"Peki.."

Yoongi:"Ayrıca bu etek ne !"dediğinde kısa olan eteği gördü.

Jennie:"Ne ne ??"anlamayan bakışlarla baktı.

Yoongi:"Ben sana demedim mi , bu etek giyilmeyecek diye.."dediğinde kaşlarını çattı.

Jennie:"Etek giyeceğim tabi.. Pantolon mu giyeyim yoongi.."dediği de anlamamazlığa vurdu.

Yoongi:"Bi daha bu kısa eteği giyersen , yırtarım.. !"dediğinde belinden tutup kendine bastırdı.

Jennie:"Yırt o zaman.. Bende çıplak dolaşayım.. Ama sonra kızma.."dedi yapmacık sinirle.

Yoongi:"Deli etme beni.."

Jennie:"Deli etmeme gerek yok ki !"

Yoongi:"Öyle mi.."dediğinde yanağını okşadı.

Jennie:"Öyle tabi.."

Yoongi:"Sen rujunu değişmişsin.."

Jennie:"Nerden anladın ?"dediğinde cebinden cep aynasını çıkardı.. Diğer cebinden kiraz tadında rujunu çıkarıp dudağına sürdü..
Dudağını emip , yaydı. 'Bbb' gibi sesler çıkarıp ona baktı.. Hayranlıkla izliyordu..

Jennie:"Ne oldu ?"dediğinde dolgun dudakları ortaya çıkmıştı.

Yoongi:"Tadına bakıcam.."dediğinde gözleri dudağına kaydı.

Jennie:"Yoongi.. Ruju kullanamazsın ki ?"dediğinde kıkırdadı.

Yoongi:"Dudağındaki tadı istiyorum.. "dediğinde gülmesi geçmişti..

Jennie:" Hı.."dedi anlamayan bakışlarla.. Dudakları ayrıldı..

Fırsattan istifa edip dudağını emdi.. Hem yalıyordu , hemde nefesini çekiyordu içine.
Dudağını yalıyıp sevgilisine baktı..

Yoongi:"Geçen şeftaliydi, şimdi Kiraz.. Diğerine elma isterim.."dediğinde elini eteğinin altına soktu..

#Evettt.. Vote verilmiyor , düzgün yorum gelmiyor..

Son = Vote 15 √
Yorum 30

Yoksa yeni bölüm yok..

BADBOY SMİLES   | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin