-Seni Daha Affetmedim..🌸

1.6K 115 27
                                    

Yoongi:"Geçen şeftaliydi, şimdi Kiraz.. Diğerine elma isterim.."dediğinde elini eteğinin altına soktu..

Jennie:"Yoongi.. Yapma.."dediğinde elini tutmaya çalıştı..

Yoongi:"Neden ! Seni özledim.."dediğinde boynuna yaklaştı.. Dilini boynuna yaklaştırıp yaladı..

-Jennie-

Şuan nefesi tutuluyordu.. Boynunu talan eden dili , kalbinin durmasını sağlıyordu.. Kapı çalınca geri çekildi hızla..

Yoongi:"Ses çıkarma.."dediğinde elini ağzına bastırdı..

X:"Bu kapı neden açılmıyor ? Ahh.. Cidden ! yedek anahtar olacaktı , yoruldum yukarı çıkmaktan.. "dediğinde gitmişti.

Yoongi elini ağzından çekip konuştu..

Yoongi:" Beni takip et.."dediğinde yavaşca kapıyı açtı.. Jennie yerdeki çantasını alıp onu takip etti..

Jennie:"Yoongi nereye gidiyoruz.." dediğinde sessizce fısıldadı.. Önden ilerliyordu.. Yanına gelip elini tuttu..

Yoongi:"Rahat edeceğimiz bir yere.."dediğinde sinsice güldü.

Jennie:"Birazdan zil çalacak ve ben bu derse girmeliyim.. Oyüzden yukarı çıkalım.."dediğinde elini çekiştirdi.

Yoongi:"Seni daha affetmedim.."dediğinde kaşlarını çattı.

Jennie:"Peki.. Ama şimdi derse girelim , sonra istediğini yaparsın.. Olur mu bebeğim.."dediğinde yanaklarını sıkıp , dudağını büzdü..

Yoongi:"Şöyle dudağını büzme.. Yoksa dudağını yiyicem."dediğinde yüzüne yaklaşıp dudağını sırdı..

Jennie:"Ahh..! "dediğinde ağzından küçük çığlık kaçtı..
Tam bişey diyeceği sıra zil çaldı..

Jennie:"İlk ben çıkayım.. Sonra sen gelirsin.." dediğinde güldü..

Yoongi:"Tamam.. Ama çıkışta beni bekle.. Arkandayım.."dediğinde yukarıya çıktılar.. Yoongi yönünü değiştirdi sağdaki koridordan ilerleyip ilk sınıfa girdi.. Kimse sevgili olduğunu bilmiyordu ve bilmemeleri  gerekiyordu .. Jennie için endişeleniyordu , onun yüzünden onun üstüne gelmelerini istemiyordu.. Bi yandan da herkes bilsin istiyordu , onun olana kimse dokunmasın istiyordu.. Sevgilisi için katlanmak zorundaydı.. İlk defa bi kız için endişeleniyordu.. Sırasına oturup , başını masaya yerleştirdiği sıra bazı sesler duymaya başladı..

Joy:"Ah.. Gördünüz değil mi ? Jennie sevgilisiyle okula geldi.."

Wendy:"Bu kızdan korkulur.. İlk baek , şimdi de mark denilen çocuk.. Anlamıyorum bu kız nasıl idare ediyor ."dediğinde gülüştüler.

Sinirden patlıyordu.. Tam konuşacağı sıra jisoo konuştu.

Jisoo:"Artık şu konuşmalarınıza bi son verin.. Bilip bilmeden konuşmayın.. "dediğinde sırasına oturdu.

Wendy:" Biz doğruları konuşuyoruz.. Yalan mı ? Okulun ortasında elini tuttu sevgilisi o da yetmezmiş gibi bi de öptü.. Benim gözlerim kör ise herkesin mi gözü kördü.. Ben gördüğümü söylüyorum.. Yanlışım varsa düzeltin."dediğinde kahkaha attı.. Yanındaki kızlarda kahkaha atmaya başladı..

Yoongi daha fazla dayanamayıp konuştu..

Yoongi:" O sesinizi kesin , yoksa gelirsem ben keserim.."dediğinde herkes susmuştu..

Bi anda herkes kapıya yöneldi.. İçeriye iki kişi girince herkes ağzı açık şekilde bakıyordu.. Ama yoongi sinirden patlıyordu..

#Evettt :Ddd Bu bölümde geldiğine göre güzel yorumlar yaparsınız.. Ayrıca vote vermeyi unutmayın.. Bazı arkadaşlar çok istediği için attım yoksa atmayacaktım..

Vote : 15

Yorum : 30

BADBOY SMİLES   | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin