Podíval jsem se na Harryho. Nemohl jsem si odpustit se pousmát i když mě neviděl. Přehodil jsem svou nohu přes křeslo a jen se koukal po obýváku. Mohl bych vás uvést do děje...
Harry převzal firmu od bratra kterou řídil dříve jejich otec. Bratr bydlí nyní ve městě, zatímco my na kraji cesty do města. Ten přepych co Harry koupil... Nemůžu si ani připustit že tady bydlíme. Vila velká tak třikrát než můj bývalý domov a ta zahrada... Zatímco Harry pracuje, si buď povídám se služkami nebo chatuji s ostatními.
,,Pojď," Řekl a jen zaklapl jeho laptop. Zvedl se a čekal až půjdu. ,,Kam?" Jen jsem se zeptal. ,,Nemusí tě zajímat kam nebo proč, řekl jsem to," Zvedl jsem se a šel s ním. Nechtěl jsem zase dělat problémy. Došli jsme do garáže a on odemkl auto. Sedl jsem si na spolujezdce a koukal se na něj. Působí tak vážně. Nemám z něj strach, jen miluji jeho nadřazenost. Někdy mi to leze na mozek, ale je to jistota že jsem ho neomrzel. Vyjeli jsme od baráku pryč a já se jen díval. ,,Chceš něco podniknout?" Podíval se na mě a já jsem mlčel. ,,Nejsi němý?" A já jsem se na něj podíval. ,,Ne, jen nevím." Koukal se zase směrem na cestu a já to neřešil.
Chtěl jsem jít s ním, ale on mě zastavil. ,,Hah... Ty zůstaneš pěkně tady." Zavrněl mi do ucha a rukou mi projel po krku. Zavřel dveře a já jen koukal z auta ven.
Harry za nedlouho přišel, ale bez papírů co měl. ,,Chceš nějaké nové oblečení?" Dal mi ruku na mé stehno. ,,Já nevím, je mi to jedno," Díval jsem se mu do obličeje. ,,Nh... Ty taky nikdy nic nevíš," Obrátil oči v sloup. ,,Jsou to tvé peníze," Probodl mě pohledem. ,,Naše," Zavrčel a nastartoval. Vyjeli jsme a on měl stále ruku na mém stehně.
Dojeli jsme do středu města a já se jen rozhlédl. Nechodím moc do města. Otevřel mi dveře a já vystoupil. Zavřel mé dveře a zamkl auto. Přitáhl si mě rukou okolo pasu a já jen šel vedle něj. ,,Takže... Teď dostaneš mojí kartu a já ještě někam skočím. Zavolám ti," Chytil mě za tvář a dal mi dlouhý polibek. Odešel a já šel do obchodů koupit si nějaké oblečení.
Vybral jsem si pár mikin, triček a těsných kalhot.
Počkal jsem s mým nákupem na lavičce, než mi Harry zavolal. ,,Sejdeme se ve středu obchodu," Típl to a já jen šel. Tedy... Koukal jsem se kde je co, jelikož jsem tu poprvé v životě.
Někdo mě plácl přes zadek a já se jen se zamračeným pohledem otočil. Podíval jsem se Harrymu blízko do obličeje ale hned se přestal mračit. ,,To můžu jen já," Zazubil se a dal mi ruku na zadek. Pobídl mne do kroku a my šli k autu.
Když jsme přijeli domů, dal jsem si tašku s nákupem na postel a svlékl si svou mikinu. Přičichl jsem si k sobě a jen zavrčel. Někým jsem odporně smrděl. Svlékl jsem se a šel se vysprchovat.
Ručník jsem si obmotal okolo pasu a s mokrými vlasy šel do ložnice. Začal jsem hledat oblečení, než jsem byl náhle natlačen na stěnu. Podíval jsem se na Harryho a jen se usmál. Políbil mne a palcem přejel po mé tváři. Chtěl jsem jít do koupelny, ale Harry mne shodil do postele. Usmál jsem se na něj a on na mne obkročmo sedl. Naklonil se ke mně a dlouze mě políbil. ,,Nebudu tě trápit," Povzdechl si a slezl ze mě. Zvedl jsem se a šel do koupelny i s věcmi. Ručník mi spadl na zem, ale já to neřešil. Došel jsem do koupelny a zavřel za sebou dveře. Oblékl jsem si a vyfénoval vlasy.
Vzal jsem si svou knihu a došel do obýváku. Sedl jsem si do křesla a opřel jsem se. Harry zase něco psal na laptopu. Povzdychl jsem si a začal číst.
YOU ARE READING
Má perfektní alfa 2(Pozastaveno)
WerewolfVítám vás u pokračování knihy My perfect alfa! Podíval jsem se do jeho zelených očí. Nikdy jim nedokážu odolat. Tahají mě k němu zpět, i bez toho že jsme mate. Jeho posedlost mě kontrolovat naplňujíc mojí poslušností. Proč bych tedy měl odejít...