*Lidi jste neuvěřitelný💕příběh má 900 přečtení💕
,,Takže kdo z rodin dorazí?"zeptala se Gabbie.,,Reese a Ryan a mamka"řekl Zach.,,Ashley a Jordan a oba rodiče"řekl Corbyn a Gabbie si to zapisovala do poznámek.,,Jen Anna a mamka"řekl Daniel.,,No tak samozdřejmě Isla a pak Ava,Sydney a rodiče"řekl Jack se smíchem.,,Svea a Esther"řekl zasněně Jonah.,, A nějací 'cizinci'?"zeptala se.,,Kay,ty,Já,Vicky,jedna kamaradka od Isly a jedna od Ashley a tím to tak hasne pokud se nepletu"řekla Chickee.,,Asi všichni. "řekl Corbyn a políbil Chickee.Koukala jsem na ně a pak na Jonaha.Ten mi odpověděl povzbudivým úsměvem,že to dlouho trvat nebude a řekneme jim to.,,Takže nás tu cca bude 30? Fíha to je docela hodně.A kde vůbec budou spát Bessonovi a Jonahovi sestry?" zeptala se Gabbie.,, Bessonovi budou u nás a ještě u Seaveyových a Esther a Svea budou spát v pokoji pro hosty."odpověděl Jack.,,Fíha vy už to v těch hlavách máte dýl co?"zeptala jsem se smíchem a oni mi to s plachými úsměvy potvrdili.,, A jaký datum je plánován a je to takováta tajná oslava nebo o ní už vědí"zeptala jsem se jich.,,11.11 a nevědí o ní ale nebudeme dělat kolem toho haló"řekl Corbyn.,,Ok",,Pomůžete nám to připravit?"zeptal se Jack s hlasem obav.,,Nenecháme vás v tom"řekl Jonah.,,Je potřeba zajít do cukrárny a objednat dort"začal Jack ale když viděl můj výraz tak ztichl.,,Já dort upeču"přihlásila jsem se.,,Pak je potřeba zajistit výzdobu,občerstvení, taky zajistit transparent s jménama.A nějakej časovej harmonogram co by jsme tak mohli dělat."dořekl Corbean.,,Bereme si s Kay a Gabbie tu výzdobu a spolu s Lizzie i harmonogram."řekla Chickee.,,Já zajistím transparent."přihlásil se Zachy.,,Občerstvení "zabral si Daniel s Jonahem.,,Já a Corbyn si přichystáme nějak jak je sem dovedeme.Nebo jak to uvedeme nebo jak dlouho to bude trvat" řekl Jack.,,Dobře ,já jdu něco plánovat....když tak mě zavolejte na ten harmonogram"řekla jsem a šla do pokoje kde jsem si vzala ze stolku skicák a začala navrhovat dva dorty.Po dvou hodinách jsem měla načrtlej dort pro Ashley a pro Islu jsem měla hrubý nákres.Pak jsem si projížděla ig stories ano instagram je strašnej zabiják mýho času.,,Dnes je to 37 let od smrti Jamese a Lily Potterových💔" před 23hodinama.Okamžitě jsem vystartovala k Jonahovi do pokoje,doufala jsem že ho tam najdu a opravdu jsem ho tam našla a něco hledal na notebooku.,,Víš na co jsem přišla?"zeptala jsem se ho.,,Ne?"zeptal se a poklepal na místo vedle sebe.,,Že jsme se dali dohromady v den kdy zemřeli James a Lily."řekla jsem a opřela si o jeho rameno hlavu.,,Jedna láska vyhasla a druhá zazářila."řekl a objal mě.,,Co to hledáš?"zeptala jsem se ho.,,Dárek pro Islu a Ashley"řekl s bezmocným hlasem.,,Já nevím kup jim třeba náramky"poradila jsem mu.,,Díky.A co jim dáváš ty?"zeptal se mě.,,Každé dám dvoje šaty,od Corbyna jsem se dozvěděla že i Ash je na módu a o Isle už to vím a tak jsem objednala čtvery šaty které by se jim mohly líbit"řekla.,,Já mám tak chytrou přitelkyni"řekl a políbil mě.
~7.11.2018~
,,Kdy jim to řekneme?"zeptala jsem se ho,protože už se mi to nechtělo tajit.,,Já bych to projevil na oslavě ať mají překvapení gratis"řekl Jonah když jsem donavrhla dorty.,,Dobře a odvezeš mě prosím do týhle cukrárny?"udělala jsem smutný očka a hned jsme vyjeli.V té cukrárně jsem koupila všechen marcipán a potřeby na dort a jeli jsme zpět.
~11.11~
Celý den byl Corbyn a Jack s Ashley a Islou pryč a pak přišli skoro za tmy do vily.Když jsme slyšeli bouchnout dveře zapalála jsem všechny svíčky a na dvou dortech.Jonah a Daniel vzali větší z dortů který byl pro Islu a já vzala pro Ashley.A akorát to vyšlo že ony vstoupily do obýváku a my také.,,VŠECHNO NEJLEPŠÍ!"zakřičeli jsme z plných plic a obě nahnaly k dortům.Obě zfoukly své svíčky a všichni jsme si dali dort povinně.
Isla měla obrovskou radost z disney princezenA Ashley byla unešená z toho svého který byl podstatně menší.
Na té oslavě jsem se seznámila se Sveou a Esther,a na závěr toho všeho když se oslava ukončovala protože už bylo jedenáct tak jsme s Jonahem konečně projevili pravdu a předevšema se políbili.,,A to jako co to být?"blekotala zmateně Chickee.,,A od kdy jste spolu?"ptali se všichni překvapeně.,,Takže jsme spolu od večera 31.10 a jen se nám nelíbilo jak jste nás chtěly dát dokupy vy.Byly a jsou to naše city"prohlásil Jonah ruku v ruce se mnou.,,A víme to alespoň první?"zeptala se Anna.,,Ne vlastně to první věděla Liv u který jsem byla a měla to i na ig jako faurite couple."odpověděla jsem jí.Isla z toho měla snad první vánoce.Jak byla nadšená že jsme spolu.-potom co doma zůstali kluci,Gabbie,Chickee a Lizzie,Esther a Svea-
Seděli jsme vyčerpaně v obýváku koukající do stěny.,,Děláte si srandu?!Skoro dva týdny jste spolu a nic jste nám neřekli?!"zeptal se rozhorčeně Daniel.,, Ano"řekl se zasmátím Jonah.,,Přejeme vám to brácho"přerušila potom krásné ticho Esther.,,My už půjdeme spát.Dobrou"pozdravily a odešly nahoru.,,Taky půjdu.Adios Sonãr"řekla jsem a vydala se nahoru jen jsem se převlíkla a usla jak mrtvá.
ČTEŠ
Move to LA ✔️
FanfictionSmrt matky,rozloučení a odletět do LA.Možná že osud si se mnou fakt pohrává.Poznám kluky kteří jsou no paka ale zábavný paka pak zjistím další noviny a co když se mi začne někdo z nich líbit. Příběh bude mít asi 20kapitol. #2-la-3.1.2019💗 #2-Daniel...