SOARTA LEA FOST SCRISA

24 5 1
                                    

In Sir odata era un adolescent pe nume Zac. El nu era cel m ai destept s au popular, dar avea o iubita frumoasa si amici
In filia lui are un frate Lax ce este adoptat. Tatal lui suferea de o boala de inima iar mama lor avea un restaurant si era politista sub acoperire si era chemata cand era nevoie.
Totul era normal Zac era 12 si avea 18 ani pe iubita lui o chema Ges
Evident orele erau foarte plictisitoare.
Asa ca dupa terminarea lor Zac si Ges au plecat la un suc.
Problema era ca tatal ei nu vroia ca fica lui sa aibe de aface cu el din cauza faptului ca nu se intelegea bine cu Nicole mama lui.
Dupa ce Zac a plecat acasa drumurile erau linistite si plictisitoare, Zac totusi isi dorea ceva m ai mult
Odata ajuns acasa il vede pe Bob tatal lui batut si legat iar familia lui nu era in casa.
Dupa ce s a dezlegat tatal la dus in fotoliu unde i a povestit ca cineva a batut la usa, el a deschis si au sarit pe el 3 barbati ce i au zis ca "Seful se va razbuna"
Imediat Zac o suna pe mama lui sa ii zica ce sa intamplat.
Ea era la politie facand o plangere pt 3 tipi ce au dat cu picioarele in masina iar Lax era cu ea.
Dupa ce sa intors si a aflat a sunat la seful ei spunandui ca Mafia "Cap de os"
inca e si i au atacat sotul.
A doua zii fiind sambata Zac o urmareste pe mama lui
Dupa 10 minute plictisitoare o vede discutand in soapta cu cineva la tel. Apoi se aude un bubuit. Masina lor fusese distrusa de o bomba.

ZAC SI SEFUL MAFIEIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum