3 | Буря

109 5 2
                                    

Това е превод на книгата "Stranded", написана от BurkahRae12  .  

Юнги отчаяно се опитваше да избегне гневът ти, намирайки го за безполезно тъй като в този момент ти бе готова да го убиеш и нямаше да се откажеш, докато не получиш извинение.

"Стой далеч!" Опита той, правейки кръст с пръстите си в опит да прогони демоничната ти форма.  

Той въздишаше тежко от изтощение от цялата работа, която му отнемаше да се спаси от теб. Тениската му бе раздърпана и силният вятър развяваше разрошената му коса. Силуета му едва се виждаше в тъмнината на нощта. 

"Кажи че съжаляваш," подкани го ти, кръстосвайки ръце. 

"Какво?! Не!" 

Ти присви очи, а той преглътна тежко. Ти със сигурност бе луда и трябваше да бъдеш обезвредена преди да го убиеш.   

"Ти не знаеш нищо за мен! Защо се държиш толкова грубо?!" 

Юнги изобщо не слушаше, докато се приближаваше към стената, опитвайки се да намери въже. Ръцете му откриха едно и той пристъпи към теб. Ти погледна объркано при внезапната близост.  

"А-аз просто преминавам през много в момента и наистина нямам нужда от идиот като теб, който да- ХЕЙ, КАКВО ПРА-"  

Речта ти бе прекъсната, когато Юнги внезапно ти върна събарянето от по-рано и започна да връзва крайниците ти с грубото въже. Ти се бунтуваше през цялото време, но той те игнорира, покривайки устата ти с ръка и фокусирайки се върху връзването на крайниците ти един за друг, за да те спре.  

Той въздъхна успокоено, когато успя и падна изтощено на палубата.  

"ЩЕ ЗВЪННА НА ПОЛИЦИЯТА!" Заплаши ти, опитвайки се да се измъкнеш, но опитите ти бяха безполезни.

"Мисля, че аз съм този, който трябва да се обади на полицията! Защо по дяволите пуснаха луд човек сам на лодката с мен?!"   

"ЛУД?!" 

"Да! Ти-" Юнги внезапно замръзна, когато усети голяма дъждовна капка да се разбива в носа му. Той изтри водата от очите си и за пръв път тази вечер, погледна нагоре. 

Гръмотевици кънтяха в далечината; звукът, който накара и двама ви да млъкнете и да се загледате в небето. Юнги се чувстваше като идиот и изруга под носа си, за това, че е бил толкова разсеян и е пропуснал толкова критичен проблем. 

Stranded| Suga x ReaderМесто, где живут истории. Откройте их для себя