Este duminica, si eu stau tot la calculator ca in fiecare zi din viata mea. Ca de obicei, stau pe Facebook (probabil ca o sa am sindromul tunelului carpal de la atata scrolling, da nu-i bai, calculatorul e familia mea), cand dintr-o data, am o notificare: Codrin Bradea are probleme psihologice. Glumeam, asta o stim toti deja. De fapt, acest individ fantastic a postat o poveste pe Wat(t)pad. Deschizandu-mi punga metaforica de Doritos, si Mountain Dew-ul tot metaforic, clichez pe link. In acest moment, ar fi fost o miscare inteligenta sa nu citesc, dat fiind ca povestea era scrisa de catre Codrin, dar din pacate, sunt un om prost (si acum, cu si mai multe boli psihice). Povestea se numea Weekend. Apai in pula mea daca asta nu-i nume creativ eu nu stiu ce e. Dar sa continuam. Povestea incepea cu Codrin Unicornul Magic din Taramul Bolilor Psihice intr-un bar (unde dracu' altundeva sa fie de alcoolic). Ei, si, statea el linistit la acel bar, vreau sa zic pe cat de linistit ii permit vocile din cap si personalitatile sale multiple. Uitandu-se la o fata. Stiti, cu privirea aia. Stiti la care ma refer. Aia de violator simpatic. Sarind peste partile plictisitoare (ca viata mea haha ce gluma buna mersi pentru aplauze), Codrin isi lua inima in dinti, si se duse sa o cunoasca pe fata. Se indragostira si se casatorira si traira fericiti. Haha v-am facut din nou, era o gluma. Codrin se intoarse acasa cu coada intre picioare (ca de obicei haha if you know what I mean ok ultima gluma mai proasta decat mine promit). Dar cateva saptamani mai tarziu (sau zile nu mai stiu, e greu cu memoria la varsta mea), prietenii lui imaginari il sunara sa iasa la o bere. Acum, trebuie facuta o anumita clarificare asupra sensului expresiei "a iesi la o bere" pentru Codrin. Acest lucru inseamna de fapt o lichidare fortata a stocului de bere de la toate barurile pe o raza de 100 km in jurul lui Codrin. Totusi, nimeni nu este absolut imun la bautura. Nici macar Codrin (*se aud zgomote de mirare din audienta*). Acesta, beat fiind, avu nevoie sa isi urmeze destinul, acela de a face loc pentru mai multa bere. Lucru pe care incerca sa il faca in baie. Totul parea atat de frumos, un scop atat de nobil. Unde se produse greseala care il aduse pe Codrin la pamant, sleit de puteri? Dar ca si cum situatia nu era deja destul de rea, in acel moment intra in baie iubirea lui Codrin (de fapt era femeia de serviciu cea sexy, adica o fi fost de la bautura, dar Codrin m-a convins ca de fapt chiar era sexy, si ca el nu era beat). Aceasta il arunca afara din bar intr-o balta. Versiunea 1. Versiunea 2, a lui Codrin, in colaborare cu co-autorul, Bere. Aceasta zeita a frumusetii venise sa se pudreze/machieze/chestii pe care le fac fetele la baie, io doar din auzite stiu ca nu am vazut niciodata aceste creaturi de legenda, deci nu ma intrebati. Codrin, simtindu-si in vene puterea divina a alcoolului, incepu executia programului Seduce.exe. Iubirea sa ii zise ca era simpatic, si nu se stiu cum dar ajunsera amandoi in masina ei. Se pare ca programul Seduce.exe este chiar mult mai eficient decat ma asteptam. In momentul in care Codrin era sa isi puna capul pe umarul ei, intr-un moment absolut induiosetor, acesta se trezi in balta.