33

196 21 16
                                    

Trvá to už tri mesiace. To kurvenie. Príde ku mne do izby, je mu úplne jedno, kto by nás mohol počuť alebo vidieť. Nie raz nás už skoro prichytili. Nie raz som naňho naliehala, že nech prestane. Ak so mnou chce spávať, nech to povie Loren a nech sa rozídu. Ale nie. A najhoršie na tom je to, že keď sa náhodou oneskorí pri návšteve mojej izby, idem za ním ja. A on ma žiada o jednu a tú istú vec dookola. Jedinú vec, ktorú mu niesom schopná povedať. Aby som mu povedala že ho ľúbim. A ja to kurva nedokážem. Neviem či je to znak toho, že to tak necítim alebo neviem....
Zišla som dolu do kuchyne. Celá Why don't we bola preč. A keď hovorím celá, tak myslilm naozaj celá. Išli do štúdia nahrávať nejaké pesničky. Podľa ich predošlých konverzácii nahrávajú album, a nikto mi o tom nechce nič povedať.
V kuchyni ma však prekvapili iný ľudia. Jake. Hodila som sa mu do náruče a on ma vystískal. Nevidela som ho skoro pol roka. ,,Chýbala si mi." ,,Aj ty mne. " odpovedala som mu. Bol tu aj Logan, a ešte traja chalani ktorých som nepoznala. Asi to boli bratia, lebo sa na seba veľmi podobali. Boli tmavý a mali ten tipycký bad boyovský výraz v tvári. Až teraz som si však všimla veľmi napätú atmosféru v miestosti. Chalani sa na seba mračili ako sa len dalo. Jeden z nich sa predstavil. ,,Ja som KSI, ty budeš musieť byť Tereza že? Loren nám o tebe rozprávala." Čo má kurva spoločné s ňou? Ja som len prikývla ale jeho ruku som neprijala. Bol z nich všetkých najstarší. ,,No a toto sú moji bratia, David a Christian." Zaškerili sa. Všetci naraz. ,,A prečo tu ste?" Opýtala som sa skôr Logana ako ich. ,,Chceli sme sa s tebou porozprávať. " obočie som mala asi v oblakoch. ,,Porozprávať? A o čom prosímťa?" Neviem o čo im ide. Teda o čo ide Loren. ,,O tebe a tvojom malom tajomstve. " v mojich očiach sa objavil strach. Určite som len paranoidná, a oni o tom nevedia. Nevedia o Zachovi. Loren sa to nemala ako dozvedieť. Nikto o nás nevie. Teda aspoň myslím. Určite myslia niečo iné. Nejaké iné tajomstvo. Lebo málo ich teda nebolo. Bývalá boss mafiánskeho gangu ich nemohol mať málo. Bolo ich neúrekom. Môžu tu vitiahnuť hocičo. Od pašovanie drog po vydieranie ostatných gangov. Strieľanie zo zbraní. Krádeže. Vandalizmus. On si všimol môj strach. ,,Áno, myslím toho malého zlatučkého chlapca, kvôli ktorému vyzeráš tak ako vyzeráš." Premeral si moje telo. Nezastavil sa pri mojich krivkách, ako by to väčšina spravila. On pozeral na moje zúbožené dobité telo. Logan sa na mňa obrátil. Jake tiež. ,,Hovorí o tvojich modrinách? Kto ti ich robí?" Naliehal na mňa Jake.  ,,Takže o tom nikto nevie?" Opýtal sa KSI. ,,Veď to aj slepý vidí. A Loren slepá určite nieje. " doplnil ho jeho mladší brat. Neviem ktorý sa volá ako. ,,Zabijem tvojho macka. V kútiku duše určite vieš, že som toho schopný. Že ti hovorím pravdu. A spravím to pre to, lebo to ona chce. Ale bude to aj pomsta. Veľmi sladká. Niečo si spravila, tak za to musíš aj zaplatiť." KSI si vyhrnul rukáv na tričku, a jeho bratia ho nasledovali. Na ramenách mali vytetovaného sokola. Zabehlo mi, a začala som kašľať. Logan a Jake ničomu nechápali.  ,,Spravím to. Vlasnoručne ho uškrtím. A ty sa na to budeš pozerať. A ešte pred tým ako zomrie, ťa znásilním. Tak, aby to videl. Aby videl, čo ti spôsobil. A aby vedel, že za tú tvoju smrť potom bude môcť sám. " Vzlykala som. ,,Nie, prosím. Spravím hocičo. Len jeho prosím nie. " plakala som. Uškrnul sa najmladší. ,,Prijmi moju výzvu na zápas. Aréna, ring a seriózny box." ,,Vlasne vyzývame všetkých Pauloucov. Ja proti Jakeovi, KSI proti Loganovi a ty proti Christianovi." Zatvorila som oči. V hlave som mala prázdno. ,,Keď to spravím, bude v poriadku?" Bola som zúfalá.  ,,Určite. " potvrdil David. ,,Terka toto nespravíš. Prosím. Nie kvôli mne alebo Loganovi ale kvôli sebe. Veď je o štyridsať centimtrov vyšší a o ďalších paťdesiat kíl ťažší. Toto nemôže dopadnúť dobre. " naliehal na mňa Jake. ,,Má pravdu Terka. Je mi jedno kto to je, ale radšej budem vidieť jeho mŕtveho ako teba. A nebude sa ti tu len tak vyhrážať smrťou. To teda nie.  " potvrdil jeho slová Logan. ,,Čakám odpoveď. Najlepšie video na youtube. Je to na vás. Buď prijmeš, alebo tvoj macík zomrie. Vyber si." Zbledla som. Tetovania na ich rukách patrili vedúcemu gangu v LA. Pred pár rokmi, som sa trošku pohrala z nich bossom. V nemocnici strávil dva mesiace. Ale nespravila som to len tak z rozmaru. Chcel ma znásilniť. A tak dostal to, čo takému chudákovi patrí. Preto som nechcela, aby sem prišli moji chalani. Chalani z New Orleans. Aby sme sa nedopracovali k vojne gangov. Prešla som si rukami do vlasov. KSI a jeho bratia už odišli. A ja som sa zviezla na zem. Čelom som sa oprela o stenu. A plakala som. Slzy mi tiekli najprv po lícach, krku a potom po stene na zem. Jake si ku mne kľakol a objal ma. ,,Nemôžem mu to dovoliť. Jake ja proste nemôžem. " pokrútil hlavou. ,,Miluješ ho?" A vtedy som pochopila, čo je láska. Obeta pre druhého. To, že sa nechám kľudne aj zabiť kvôli nemu. Že spravím hocičo, aby bol vporiadku. Aby mu nezkryvíi ani vlas na hlave. A ani neskryvia. Lebo im to nedovolím. Vyhrážajú sa mi jeho smrťou. A vedia prečo to robia. Aj ja to už viem. Keby mu niečo spravili, neprežila by som to. Stala by sa zo mňa živá mŕtvola. Lebo som sa kurva naozaj zamilovala.  ,,Súhlasíte s prijímutím?" Opýtala som sa ich roztrasene. Oni na mňa len zo strachom pozerali. ,,Ak sa vyhráža jednému z nás, vyhráža sa všetkým. " pohladil ma Logan po vlasoch. ,,Ak si to tak želáš, tak prijmeme. " povedal Jake. Ja som plačúc zo seba nejako dostala ,,Nejde o moje želanie. Mne blízkej osobe hrazí smrť, a ja to len tak nechám? Som predsa Paul. Nie nejaký potkan zasraný." Jake sa smutne usmial. ,,Paulovci zažijú dobrodružstvo. " ,,Paulovci výzvu prímu. " dodal Logs. ,,Paulovci držia spolu. " zašepkala som.



Heyyyyy👋👋
Začíname sa dostávať k hlavnému deju a dúfam že sa vám príbeh páči. Mám na vás jednu kvízovú otázku za 100 bodov.
Pamätáte si aké si dali Jack a Terez spoločné tetovania?
Tí, čo správne odpovedia, vyhrávajú veľmi bohatú výhru. Dostanete exkluzívne imaginárne zlaté prasiatkooooo👌👌👌🌹🌹😍😍

🌹







Som sa opustila...

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKWhere stories live. Discover now