Prolog

139 6 0
                                    

Nie jestem normalnym człowiekiem... nawet nie wiem kim jestem... tracę powoli nadzieję na wszystko...

ALE ZACZNIJMY OD POCZĄTKU

Jestem Katie Hudai. Może myślicie że jestem z zagranicy. Mylicie się... jestem z Polski. Mam nazwisko po moim tacie, który pochodzi z Japonii. Youriko Hudai, szkoda że już go z nami nie ma... zginął w wypadku lotniczym... czasami za nim tęsknie. Teraz może mój wygląd, tylko się nie przestraszcie, błagam hahah. Mam białe włosy do pasa. Na górze głowy widać moje lisie uszka... skoro mam lisie uszka, to nie zabraknie też ogonka. Mam bardzo puszysty ogon lisa, już się przyzwyczaiłam. Trudno mi z tym było, ale daję jakoś radę. Gdy się uśmiecham widać moje białe kły. Nie, nie są one jak u wampira. Są bardziej delikatne. Moje oczy są normalnie koloru zielonego. A tak naprawdę zależy to od mojego nastroju. Gdy jestem zła są czerwone. Jak jestem smutna - niebieskie. Jestem ogólnie chuda. Nie mieszkam z rodzicami... ja mieszkam w psychiatryku. Przepraszam, mieszkałam. Uciekłam. Mieszkam teraz w lesie. Jestem cały czas poszukiwana. Czasem ciężko uciec ale zawsze daję radę. Nie raz musiałam zabić kogoś. Nie brzydzi mnie to. Wręcz przeciwnie. Zawsze się uśmiecham na myśl o zabójstwie tych lekarzy. Należy im się. Za to, że mnie bili. Mieszkam w małej chatce razem z moim liskiem. Oswoiłam ją. Ma na imię Luna.

***************************************
Hejka ❤️ jest to pierwszy rozdział, mojej pierwszej książki mam nadzieje ze wam się spodoba 😊 Do zobaczenia ❤️

CreepyFox? // CREEPYPASTA LOVE STORY •Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz