Marinette/Katica sz.
-Bekötöm -elkezdtem rátekerni kezére az anyagot. Nagyon megvágta. Közben elégett a kis tál tartalma is. -Szeretnénd hogy itt maradjak?
-Igen. -válaszolt nyugott hangon. Csak ketten voltunk most. Majd feláltam és lenyújtottam kezem.
-Gyere. -bele kapaszkodott a kezembe és felhúztam. Kezét a derekamra tette. Így indultunk meg a fürdőszoba felé. Levette pólóját és elkezdett fogat mosni. Miután végzett eljezdett levetkőzni. Hirtelen észbe kaptam és mintha semmi nem történt volna elhagytam a fűrdőszobát. Az ajtót nyitva hagytam ha esetleg valami baj lenne. Elkezdetem rendet rakni. Mikor azt a képet fogtam amin Adrien apjával szerepelt elkapott egy rossz érzés. Bepeképzeltem magam Adrien hejébe. Hogy az én apám Halálfej. A képkeret teljesen eltőrt ezért azt kidobtam de a képet kivettem belőle. Közben a tévé hangját lejjebb vettem hogy csak én haljam és leültem a kanapéra.-Gabriel Agrest-et most vitték el a rendőrök. A tárgyalás holnap után lesz. Viszont Gabrien fiáról semmi hír. Kérem önöket aki tud valamit róla az keressen fel minket.
Ekkor megszólalt Adrien telefonja. Kikapcsoltam a tv-ét és elindultam a fürdőszoba felé és benéztem mert hallottam hogy a víz folyik.
-Mari. -hallotam meg szerelmem hangját. -Fel vennéd kérlek. Nemakarok beszélni rajtad kívűl mással.
-Persze -válaszoltam majd nyúltam a telefonért. Nino volt az.-Szia Nino.
-Szia M.. MARINETTE? hogy hogy te vetted fel miért nem Adrien?-Adrien zuhanyzik és megkért hogy én vegyem fel.
-De te hogy hogy Adriennél?
-Amint meghallottam a hírt máris rohantam hozzá.
-Ja értem. És minden rendben?
-Többnyire. Nagyon megviselte.
-Ez érthető. Na de én nem akarok tovább ravarni. Kérlek add át Adriennek hogy kitartás. Szia
-Szia.
Letettem a telefont. Ekkor elzárult a csap és kilépett rajta egy törölközőbe burkolt fiú. Odajött és megölelt.
-Köszönöm hogy itt vagy.
-Ez természetes. Nino azt üzeni hogy kitartás. -erre csak bólintott majd elengedett
-Te is zuhanyozz le. Jót fog tenni. Hidd el.
-Rendben. Mindjárt jövök.
-Oké. Én addig ledőlok egy kicsiAdrien/Fekete Macska sz.
-Oké. Én addig ledőlok egy kicsit. -mondtam majd kimentem a fürdőből. A szekérenyemhez léptem. Kivettem belőle egy fehér alapon csíkos pólót. Egy megkötős mackó nadrágot és egy kisebb boxert. Letettem a kézmosó pultra és bekiáltottam.
-Betettem tiszta ruhát! Igaz hogy az enyém de jobb mint a semmi. Neked. -az utolsó szót kicsit halkabban mondtam hogy ne halja de jó a füle. (XD)
-Köszönöm és ne ámodozz! -nevetett fel. Én csak kuncogtam rajta. Elmentem a villanykapcsolóhoz és lekapcsoltam a villanyt. Az éjjeli lámpámat pedig fel. Bedőltem az ágyba mint egy farönk. Kijött Mari a fürdőből. Még az én ruhám is jól ált rajta. Haja kontyba fogva a fején díszelgett.
-Gyönyörű vagy! -ebbe a mondatba belepirult és ettől még édesebb lett.
-Köszönöm. -vigyorgott majd befeküdt az ágyba. Ez az első alkalom hogy eggyütt alszunk. Közelebb húzódott és átölelt. Viszonoztam az ölelést. Olyan este 10-ig beszélgettünk de elnyomott minket az álom.
Ölelkezve aludtunk el.Sziasztok Emberkék! Wow Olívia tud gyorsan írni ha akar. Ki gondolta vólna! Tudom hogy ez nem lett túl izgi rész de remélem tetszett. Az ezentúli részek hasonlóan mint ez is olyan 450-500 szavasak lesznek de lehet hogy több. A kövi részben tala! Cs cs!
Olívia ⭐⭐⭐
YOU ARE READING
Mit tegyek.... /szünetel/
FanfictionSziasztok Emberkék! Ez lesz a legelső miraculous történetem! Izgatott vagyok milyen véleményeket kapok szóval ha tetszik akkor csillagozd vagy komentelj! 😍 Jó olvasást! 😜