Глава 4.

56 9 4
                                    

Мислейки си колко искам да стана резидентп (президент), реших да се отбия при чичо ми - каналния плъх Гюнтер.
- Ооо, Гього, к'во ста'а, как сте ти, въшките? Туй-онуй... - питам аз щастливо.
- Пак ли ти, бе, 'начиии, ако пак дойдеш тука ще извикам МИЛИЦИЯТА, разбра ли?! - извиква той.
- Да, и аз се радвам да те видя. Става ли на следващите избори за резидентп да гласуваш за мен? - питам.
- Абе марш оттука, бе, ще ти избия зъбките и ще ти навра щора в устата! - крещи Гюнтер и ме удря с тухла по главата.
- Не мога сега да си играя с теб, Гього, после ще дойда пак. - казвам и почвам да карам едноколката си по каналния паркет.
- Опази, Боже... - чувам да казва плъхът. Да, той е религиозен мизерник.
Докато триколката ми с едно колело се вихри по канализацията, виждам нещо блестящо. Еха! ЖеУЕзо! А! Не е жеУЕзо, бе! Златно яйце е.
- Здравей. - казва то с травеститски зловещ глас.
- Я, зъдъръ! - викам аз културно.
- Ако ме мътиш два дни, ще ти изпълня три желания. - казва то. - Снесен съм от Ники Минаж, но тя ме заряза. - довършва. Хм... Ако го послушам, ще стана всемогъщ. Ако не го послушам, ще работя доживот в Кауфланд. Труден избор. Капка гаспачо избива на челото ми.
- АЗ СЪМ БАТМАН! - извиквам и сгазвам яйцето с тир. След това си взимам едноколката и продължавам напред.
Вече един миличас се мотам в тия канали. Писна ми. Взимам си летящата моторетка от джоба и излитам през една шахта. Тогава виждам Кичка да си говори с Наталия Кобилкина.
- Кичеее, аре взимай пилешките крака, ма! Време е да пласираме! - крещя аз от върха на НДК.
- Стига с тези цинизми, бе, твойта кожа американска, чичак въшлясал! - отвръща ми Кичка и ми показва безименен пръст.
- Чш, алоу, кажи ми пак чичак и ще ти сА изхрача у манджата, бе, шафрантия долна! - казвам и пускам тиган отгоре ѝ. - Пуу, да ти не изсъхне прането дано!!! - кълна я аз прилично и се мятам в обятията на Мерилин... Монро ли?! Пф, не! Стегни се малко, 'е! Монро е за баба ти! Животните казват Менсън. Ти к'во си, баба ли си или животно?! Точно така си помислих! (Лов за Таковата Шоу) След това той ме понася към изгрева, за да прекарам нощта с принцесата на Юпитер. Ще я помоля да дойде на Земята и да гласува за мен защото АЗ СЪМ БАТМАН И ОБИЧАМ ЛУНА!
#СъселПрезидент #ВоутФорСъсел #ХашТаг

Дилър на пилешки кракаWhere stories live. Discover now