*20*

1.5K 127 16
                                    

Tarih : Bilinmiyor

Gün : Bir fan meeting günü

Bu gün günlüğümü yeniden buldum ! . Yıllardır kayıp olan günlüğümü eski yurdumda buldum. Bayağıdır yazamıyordum, herneyse şu dört yıl içersinde irtibatımız kopmuştu yoongi-ya. Sen... çok iyileşmiştin, harika görünüyordun, duyguların genişlemişti ve army'leri çok seviyordun. Beni üc yıllığına amerika'ya tekrar eğitime göndermişlerdi. Yani şarkılarda sesim olsada grupta ben yoktum. Siz grupçak çok büyük başarılara imza atıyordunuz. Galiba beni unutmuştun yoongi-ya. Bu gün sizin şirkete gelmiştim fakat artık orada Bighit yoktu . Konum hizmetlerinden şirketinizi buldum ve oraya geliyorum !
.

.

.
Şirkete geldiğimde sizi sordum fakat burada değildiniz. Umudumu kaybetmeyerek yerinizi öğrenmeye çalıştım. Bu gün bir fan meeting düzenliyormuşsunuz ve oraya geleceğim !
Fan meeting'e girebilmek için acele etmem gerekiyordu. Koşarken bir hayli garip görünüyordum. Ağzımda beyaz bir maske, gözümde yuvarlak gözlükler, kafamda beyaz GUCCI bandana, sırtımda beyaz kedili bir sırt çanta, siyah beyaz şeritli göbeği açık bir tişört. Fakat tişört'ü özellikle büyük almıştım ve üstümdeki göbeği açık değildi normal tişört gibiydi neden dedim bilmiyorum. Ama bu çok güzel gözüküyordu. Altımdaki beyaz şort, beyaz airmax spor ayakkabılar, elimdeki büyük poşetlerle ve küçük çantamın üstüne bağladığım devasa -cidden devasa- olan ayıcıkla koşuyordum. Hem swag hem de şirin gözüküyordum diyebilirim. O nasıl oluyor cidden bilmiyordum herneyse, koşarak meeting alanına geldiğimde kalabalık karşısında ufak çaplı bir kriz geçirdim. Çok kalabalıktı ve herkes bir birinin üstüne çıkıyordu sanki. Eskiden şirkete girmem için verilen kartı alarak güvenliği geçtim. Sonra kartı çıkararak çantama attım ve albümünün imzalanması için en son sıraya geçtim. Benden sonra kimsenin gelmemesi benim için bir avantajdı.

Herkes sizi gördüğü için çok mutluydu. Küçük ayaklarıyla sırada bekleyen minik fanların heyecanı çok tatlıydı.

Saatler geçmişti hala sıra bitmiyordu size yaklaştıkça daha da heyecanlanıyordum. Çantamdan size aldığım minik* hediyeleri çıkardım ve poşetlerin içindekilerin yanına koydum. Sıra bana gelince heyecandan kalpten gidiyordum. En başta jin vardı bende onun için olan hediyeleri masanın üstüne koymuştum. Yüzüm gözükmemişti, hehe amacım da buydu zaten. Hediye paketini arkadaki görevli alarak önümü açtığında kafam eğik karşısında durdum. O an gülmemek için zor durmuştum. Sırtımdaki devasa ayıcığı ambalajlı olduğu için yerde sürüklüyordum yani gözükmüyordu.

"Merhaba!"
Diye araya giren jin'e bir kağıt uzattım. Üstünde " Beni görünce ismimi söyleme ve ani tepkiler verme" yazıyordu. Kaşları çatılmıştı. Maskemi indirerek gülümsedim.

"Oh kimbom ?. Sen de mi bizim hayranımızsın ?"

"Hey onlar inanılmaz A.R.M.Y. ve sizi özledim" Diyerek elimi uzattım. O da tuttu üstüne öptü! Arkadaki army'ler çıldırırken ben maskemi takıp jin'den kağıdı aldım -hani şu " Beni görünce ismimi söyleme ve ani tepkiler verme" yazan kağıt - yanda hoseok'u görünce gülümsedim. Onda da önce poşeti koydum o da aldıktan sonra bana döndü. Albümü imzaladıktan sonra bana döndü.

Epilouge | Min Yoongi  / /Tamamlandı ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin