„Nezapomeň na očička, tati!"
„No jo, očička!"
Harry stavěl se svým starším synem na předzahrádce jejich malého domku sněhuláka, zatímco o pár metrů dál se ve sněhové peřině šťastně plácal malý Albus. Byly mu teprve dva roky, ale z bílé pokrývky projevoval patřičné nadšení – téměř takové jako jeho velký bráška.
„Tati, plosím, zvedni mě!" James natahoval ruce, snažíce se otce přimět, aby jej zdvihl. „Klobouk mu dám já!"
„To víš, že jo," usmál se Harry.
Možná by sice bylo přesnější říci, že sněhuláka stavěl spíše on, poněvadž chlapec trval na tom, že sněhová postava bude „velká jako táta" a teď se svými sto deseti centimetry sahal sněhulákovi sotva do pasu, ale to není pravda, poněvadž dospělí muži si nehrají. Oni jen útrpně snáší rozmary svých dětí.
To se aspoň Harry pokoušel sám sobě namluvit, když zvedal svého syna a posazoval si jej za krk.
„Ten se mi povedl!" prohlížel si „své" zálibně James, když na sněhulákovu hlavu dosedl hrnec.
„Šikula."
Celou tu scénu z povzdálí pozorovala Ginny a na tváři jí pohrával úsměv. V rukou držela hrnek čaje a opírala si jej o velké těhotenské břicho.
„Tak... šup, dolů."
Harry sesadil chlapce na zem a zpozoroval manželčin pohled. Vydal se k ní a vtiskl jí letmý polibek.
„Zdálo se mi to, nebo sis to užíval víc než on?" ušklíbla se.
„Co? Ne. To se ti určitě zdálo."
Rusovláska se zasmála: „Jasně."
„No dobře," přiznal rozpačitě její manžel. „Možná se ti to úplně nezdálo. Víš... to bylo poprvé, co jsem... stavěl sněhuláka," vypadlo z něj rozpačitě, na tváři se mu objevil smutný úsměv.
V těchhle chvílích se neubránil myšlenkám na rodiče, na tetu a strýce. Na své dětství. Jaké by tenkrát bylo, kdyby rodiče žili? Nebo kdyby teta Petunie dokázala překonat starou zášť k sestře a vychovávat jej jako dalšího syna... Možná, že svým synům to všechno občas dokonce malinko záviděl.
„Lásko, jsi skvělý táta a manžel. Milujeme tě," promluvila tiše Ginny, a pak pohledem sklouzla ke svému bříšku: „všichni čtyři."
-
Dvoje Hinny během tak krátké doby, já jsem asi nemocná. :D
ČTEŠ
Lednová HP výzva
FanfictionRozhodla jsem se udělat si leden trochu zajímavější. Denně napíšu jednu krátkou povídku ze světa Harryho Pottera, obsahující slovo, které mi zadali sami čtenáři. Tak krásný nový rok 2019! Upozornění: Některé části mohou mít homosexuální tématiku, ko...