Új élet egy Dormba~

598 35 0
                                    

-Lulu szemszöge-

Egész sokáig agyaltam néhány dolgon, mégis kipihenten ébredtem. Ma nem terveztem túl sok mindent, elköszönök egyetlen barátnőmtől, és végre megteszem azt amit már rég óta terveztem. Elköltözök. Felöltöztem, és kirobbantam a szobámból. Megmosakodtam, készítettem magamnak egy kis Rament és visszamentem a szobámba, ahol fogtam telefonom, és tárcsáztam barátnőm számát.

-Sziaaaa, mizuu?-vette fel néhány csörgés után a telefont.

-Jó reggelt! Otthon vagy?

-Persze, miért?

-Egy óra múlva ott vagyok. Majd ott elmondom.

-Oké!-egyezett bele, majd megszakította a hívást. Megettem a reggelimet, cipőt húztam, és elindultam. Fülesem soha nem hagyom otthon, ami számomra nem egy rossz szokás. Kedvenc számaimat hallgatva ballagtam. Elképesztő az, hogy ha el vagy foglalva milyen gyorsan megy az idő. Arra eszméltem, hogy barátnőm lakása előtt vagyok. Bekopogtam, majd be is engedett. Bementünk a nappaliba, egy kis üdítő kiséretébe. Majd leültünk.

-Naszóval. Nem fogok kerülni egyből belevágok a közepébe. Elköltözök a Got7-ök Dormjába.

-ÚRISTEEEEEN, DE KIRÁÁÁÁLY.-Pattant fel, és ugrálni kezdett, mint egy 5 éves mikor fagyit kap.- Mondjuk azt sajnálom, hogy itthagysz, de ha napi egyszer nem hívsz bajok lesznek!-Jelentette ki nevetve.

-Persze, hívni foglak nyugi! Még képeket is küldök, ha esetleg fangörcsölni szeretnél.-Mondtam én is nevetve.

-OKÉ!

-4-re jönnek értem, szóval ha gondolod átmehetünk hozzám, és ott el tudunk búcsuzni, és megfűzöm Mark-ot, hogy csináljatok egy képet!-Kacagtam ismét.

-Akkor mire várunk? Induljunk!-A mondat végére lenyelte utolsó korty üdítőét, és elindultunk. Az utat végig énekeltük, illetve táncoltuk, ezért néhány "Ezek hülyék" pillantást kaptunk, de lényegtelen, mert jól éreztük magunkat. Beléptünk a kis "Fannegyedembe" és leszedtem egyik bekeretezett rajzom, ezt barátnőm felé nyújtva.

-KÖSZÖNÖM LULU!!!!!!-örült kedvességemnek.-Egyébként ha nagyon unod az életed, vagy csak simán rajzikálsz, akkor megdobhatsz velük, kéne valami dísz a lakásba.

-Oké!-Időre pillantva már jóval túlléptük az ebédidőt, de mivel mindketten éhesek lettünk elmentünk a közeli sushishoz. Ettünk egy egészségeset, szinte gurultunk hazafelé. Otthon, még néhány cuccomat elpakoltam, amit úgy gondoltam fontos lehet. Arra eszméltünk, hogy dudálnak a ház előtt. Kiléptünk, én a kis bőröndömmel, barátnőm képkerettel a kezébe. Testvérem kipattant az autóból, elvette tőlem a bőröndöm, és egy öleléssel köszöntött. Bedobta a csomagtartóba, és visszajött hozzánk.

-Maaark~ Kedves személyke csinálhat veled egy képet?

-Persze~-Válaszolt mosolyogva. Megcsinálták a képet, és jöhetett a legrosszabb perc. A búcsúzkodás... Hatalmas ölelés után, elköszöntünk egymástól. Ő elindult hazafelé, mi pedig az autóba.

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Where stories live. Discover now