Bölüm 17

264 20 69
                                    

Bölüm Şarkısı: Koridor - Senin O Gözlerin Var ya
Keyifli okumalar dilerim..🙏
Bölüm ithafı lorinogras5600 💗

Eyşan

Kal gelmişti sanki bana ama Demir de en az benim kadar şaşırmış durumdaydı.

' Nasıl kaçmışlar nereye kaçmışlar. Ver bakayım bi ne yazmış.

Demir'in elindeki telefonu alıp mesajı inceledim.

' Kardeşim biz gidiyoruz Çisem ile birlikte. Ben daha fazla dayanamıyorum ondan ayrı kalmaya. Bugüne kadar hep babamın istediği oldu ama artık bende akıllandım. Sen bu güne kadar en doğrusunu yapmışsın meğer. Keşke bende senin kadar cesur davranabilseydim. Geç oldu ama aklım başıma geldi. Babama söyle bizi aramasın bu sefer kendim için yaşamak istiyorum. Aşkın ne olduğunu bilsen emin ol beni anlar ve hak verirdin. Kendine iyi bak Allah'a emanet ol annem babam Eyşan sana emanet...

' Şimdi ne olacak Demir. '

' Bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum.'

' Bunu nasıl söyleriz Annene Babana. Ya peşlerine düşüp onlara zarar verirlerse.'

' O kadarını yapacaklarını sanmıyorum ama hiçbir şey eskisi gibi olmayacak buna eminim sadece. Ben çıkıp bakayım kimse var mı diye. İşaretimi bekle sonra sende çık. Bunu babama söylemem gerekiyor.'

' Tamam.'

Demir odadan çıkarken dudağındaki ruj izim dikkatimi çekmişti hemen kolundan tutup durdurdum onu.

' Ne oldu. '

Titreyen parmağımı dudağına getirip sildim ruj izini. Demir şaşkın şaşkın bakıyordu ama anlamıştı sanırım.

' Kafa kalmadı ki. Teşekkür ederim. '

Cevap vermedim o da cevap bekliyor gibi durmuyordu zaten. Odadan çıkıp koridorda ilerledi kapıda durmuş onun işaretin bekliyordum bende. Elini havaya kaldırıp çıkmamı işaret edince hızla ayrıldım odadan. Demir'in merdivenlerden inmesini bekledim bir süre sonra da ben inmeye başladım. Baran'ın dünden beri olan garip halleri bu yüzdendi demek ki. Gideceği için gergin ve garip tavırlar sergilemişti. Avluda oturan Metin babanın yanına doğru ilerledi Demir. Arkasından bende yanına ilerledim.

' Baba sana önemli bir şey söylemem lazım.'

' Hayırdır oğul. Nedir derdin. '

' Ağabeyim. Kaçmış. '

' Sen ne dersin Demir. Kaçmış ne demek. '

' Kaçmış işte. Sevdiği ile kaçmış. '

Metin baba bana baktı benim bakışlarım ise yerdeydi.

' Sevdiği de nedir. Baran zaten evli bir adam ne demek sevdiği ile kaçtı. Sen biliyor muydun birine sevdalı olduğunu. '

' Biliyordum. Baran yıllardır bir kıza aşıktı zaten. Onu bu evliliğe siz mecbur bıraktınız. En başında yapması gereken şeyi yaptı. '

YANGIN ( Töre )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin