Part 8

593 18 0
                                    

Perrie’s P.O.V.

Otvaram oči, i već na početku počinjem da se prisećam prethodnog dana. Izgleda da juče kada sam se vratila nisam imala vremena za to, već sam odmah utonula u san. Uredu, prvo sam u školu došla sva pokisla, a slučajno se ispostavilo da se isto dešava i sa onim idiotom. Onda su me naterali da idem u kućicu na plaži, gde sam histerisala. Malo zatim, postala sam tužna i neke delove razgovora sa Zaynom prepričavala drugaricama, naravno one situacije sa dodirivanjem, grljenjem i mirisanjem sam izostavila. Da li sam bila pri sebi juče? Kao po običaju, nevoljno ustajem sa kreveta i odvlačim se do wc-a, pitajući se zašto časovi moraju počinjati od 8h, a ne od 10h. Ono što mi danas posebno daje motivaciju, jeste to što je danas petak. A posle petka dolazi vikend, tačnije pravi život. A ono za šta nikada neću uspeti da se motivišem, jeste silaženje na doručak sa mojim roditeljima. Nažalost, danas to moram uraditi, htela ne htela, jer su rekli da 'moramo porazgovarati o nečemu jako važnom' a onaj jezivi pogled moje majke zaista to i znači. Niz stepenice sam silazila dovoljno sporo kako bih se pripremila za užas koji me čeka za stolom.

„Jutro..“ Rekla sam, glumeći pospanost. Pospanost je odavno nestala, jer sam se previše molila za to da me poštede. Ali neće, znam da neće.

„Dobro jutro, dušo.“ Odgovorila mi je majka, dok je nameštala kragnu na svojoj košulji. Ta žena je uvek izgledala besprekorno, u bilo koje doba dana. Uštogljeno, ali besprekorno i elegantno. Ja trenutno više izgledam kao divljak i to onaj smoreni,gde su tu geni? Moja majka je toliko puta izjavila kako nemam, ama baš nikakav ukus, kako nimalo ne ličim na nju, da se zbog mene često obruka i da ponekad  zapita da li me je zaista ona rodila. To je moja majka.

„I? Šta je to toliko bitno o čemu treba da se razgovara?“ Upitala sam, uspruživši ruku kako bih dohvatila krišku hleba.

„Hm, nisam siguran da će ti se previše svideti..“ Izjavio je otac nepoverljivo, a moja majka mu uputila prekoran pogled.

„Um, ne mogu poludeti dok se saznam.“ Rekla sam, očekivajući odgovor.

„Znaš draga..“ Započeo je moj otac dok mu je pogled lutao negde iza mene. „Večeras..“ Krenuo je da priča, ali je već na početku prekinut od strane mene.

„Nee, dolaze vam neki bogati prijateljii! Ne terajte me da sedim sa svima vama! Uradiću bilo šta!“ Počela sam da protestvujem nekako iznervirano i histerično. Oboje su razmenili neke čudne poglede, a zatim se tata nasmejao.

„Ne, ne boj se, nije to.“ Uh, dobro, čekaj, šta je onda?

„Ovaj, večeras..“ Opet je krenuo nekako nervozno da priča, a ja sam zakolutala. Hajde reci, svejedno ću poludeti i ubiti te, bilo to rečeno postepeno ili direktno. Ha, i dalje mi niko ne može zabraniti da odvaljujem gluposti.

„Reci brzo, moram u školu!“Povikala sam, a moja majka se nakašljala i preuzela odgovornost da mi ona saupšti bitnu vest. Očigledno misle da ću podići u vazduk, kada je budem čula. Zbog toga se i ustežu.

„Večeras postoji neka zabava nekih uticajnih ljudi u Londonu..“ Da, nekih snobova koji su puni kao brodovi, poput vas. Ovo se nisam usudila da izgovorim naglas. „I voleli bismo da ideš sa nama.“ Oh, ovo se već dešavalo. Zašto mi uvek postavljaju isto pitanje kada znaju odgovor.

„Kao i uvek, naravno da ne.“ Rekla sam, smoreno ih gledajući.

„Ali sada je drugačije.“ Izjavio je moj otac, iako verovatno zna da to nije nešto što će promeniti moje mišljenje.

„Naravno da je isto. Sve žene sa isfasadiranim licem i tamnim crvenim ružem..“ Na ovome sam dobila majčin prekoran pogled, ali se nisam obazirala. „..u dugačkim haljinama i  visokim štiklama u kojima se ne može hodati. Muškarci u crnim odelima sa smešnim kravatama, dok im je kosa vešto zalizana..“ Sada i očev prekoran pogled. „.. i svi oni piju koktelčiće, večeraju, plešu i pričaju o tome u šta će uložiti svoj novac koga i onako imaju previše. To je nešto najdosadnije na kugli zemaljskoj.“ Zbog ovoga se i pitaju zašto sam njihovo dete. I ja počinjem da se pitam, ja bih trebalo da budem razmažena bogatašica, koja bez mere troši bogatstvo svojih roditelja i poseduje tri sopstvene kreditne kartice. Neko ko živi za to da izgleda kao najlepši model koga je svet video i vučem se po zabavama u balskim haljinama. Na kraju, to nisam. Ja sam nešto potpuno suprotno.

'Beauty' By: Jovana S.Where stories live. Discover now