Birinci Bölüm "Bu Hikaye..."

22 5 1
                                    

1989 İngiltere

Güneş'in tenleri kavurduğu, hafif kuş çığlıklarının havada uçuştuğu gün için yatağımın biçare başlığını sallayan bu rüzgar tuhaftı doğrusu. Penceremde dalgalanan perdeyi izlemek yataktan kalkmaktan daha cazip geldiği için bir süre savaştan yenilgi almış yorgun asker gibi yerimden hiç kalkmadan tıslayarak birkaç şarkı sözü uydurdum. Sanki her bir sözcük perdemde sihir etkisi uyandırıyormuşçasına daha çok uçuşuyordu ya da bugün rüzgar hava durumunda etkisini göstermeye devam ediyordu. Kafamdaki normal insani düşüncelere köşede gözüme çarpan ahşap, kahverengi gitarım bir uçağın verdiği hasar gibi çarptı. Ne şimdi bu salınan aptal perde umurumda idi ne de kumları kızdıracak kadar bunaltıcı olan hava. Bazı anlar da sadece bir dalga olmayı arzuluyorum, denizle bütünleşmek, denizin çocuğu olmak, deniz olmak, sonsuzluğun yitip giden akıbetine kapılmak. Gitar tüm gerçekliğiyle bana hala ne kadar aptal olduğumu hatırlatmaktan geri kalmıyordu. Sanki evet bir an için onu Violet'in kolları arasında müzik yaratırken gördüğüme yemin edebilirdim. Şimdi ise tek istediğim o uzun parmakların beni şiddetlice silkmesi idi. Yoksa bu nahoş hüzün bulutu dağılacak gibi görünmüyordu. Fakat o uzun parmaklara ihtiyacım yoktu çünkü odamın kapısı çoktan aralanmıştı, fakat aşağıya inmeden size olup bitenleri anlatsam iyi olacak.

Lona öyküsünü tüm gerçekliği ile açıklayacak. Buna hazır olduğunuzu düşünüyor musunuz? Hepimizin yıldızları vardır, güzel ışıklarıyla hayatımızı aydınlatırlar, karanlıkta parıldayan meşale gibi bize yön verirler, tek umudumuz o meşalenin yere düşmemesidir. Umarım hepinizin yıldızı kalbiniz ile hala dosttur. Lona'nın yıldızı hala onun dostu mu bilinmez ama şu an mavi gözüküyor. Mavi yıldızın özelliği nedir? Yoksa çok daha iyi mi yön verir? Ya da dostunu karışık yollara mı saptırır?

Lona'nın MelodileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin