Momo:"Korkmak mı ?"dediğinde tokat atacağı sıra birisi momo'nun elini tuttu..
Mark:"Bayanlar okulda olduğunuzu biliyor musunuz ?"dediğinde momo'nun eli tutup jennie'yi kendine çekti..
Momo:"Ne o jennie ? Bize diyorsun ama sevgilinin arkasına saklanıyorsun ! Asıl korkak sensin.."dediğinde güldü..
Jennie daha fazla dayanamadı.. Mark'ı ittip momo'nun saçından tutup yere fırlattı.. Diğer kızlar teker teker gelmeye başladı.. Geri çekilip iki kıza tekme attıp , kollarından tutup dört kıza fırlattı.. Hepsi yerdeydii.. Okul ağzı açık şekilde izliyor bazıları ise alkışlıyodu.. Jennie nefes nefese karnını tutu.. Bian saçını biri çektii.. Kafasını döndereceği sıra daha çok çekti..
Wendy:" Bu kadar gösteri fazla değil miydi ? Ayrıca yoongi'nin tişörtünü ne cesaretle giyersin he..!"dediğinde saçını daha çok çekti.. Yerde olan kızlar ayağa kalkıp jennie'ye yaklaşmaya başladı.. Bi ses duyuldu arkadan !
Yoongi:"Jennie'ye dokunursanız.. Elinizi kırarım.."dediğinde herkes sesin olduğu yere baktı.. Wendy elini jennie'den hızla çekip geri geri gitti..
Herkes ağzı açık şekilde baktı..
Lisa:"Kıyamet kopacak hele yoongi tişörtünü görürse.. Off ! Napıcam ?"dediğinde yoongi'nin yanına gittti..
Lisa:"Yo-ongii.. Senin tişörtünü jennie'ye ben verdim.. Ben , tişört bulamadım.. Yani senin tişörtünü verdim.. Söz ! Sana yeni tişört alacagım , jennie'ye kızma.. "dediğinde hem kekeliyor , hemde vereceği tepkiden korkuyordu.
Yoongi:" Konumuz bu , buyüzden mi kavga ediyorlar.."dediğinde sinirle baktı..
Lisa:"Hayır konu bu değil.."dediğinde şaşkınca baktı.. Yoongi yanından ayrılıp jennie'nin kolunu tutup kendine yasladı.. Saçlarını düzeltip sevgi ile baktı.. Ellerini yüzüne birleştirip konuştu..
Yoongi:"İyi misin sevgilim.."dediğinde yanağını öptü..
Bütün herkes ağzı açık şekilde onları izliyordu.. Herkes şaşkındı..
#Diğer bölüm efsane :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY SMİLES | Tamamlandı |
Chick-LitYavaş Yavaş eğildi Boyuna doğru.. Saçını kulağının arkasına sıkıştırdı.'Ben uğraşılmayacak Badboy'um jennie. ' Nefesi Boyununu talan etmişti.. ©Tüm haklar saklıdır.. ~ And Yoonnie ~