Don't worry Cassie

534 15 6
                                    

,,Dobre pššt upokoj sa. Vezmem ťa ku mne..."

,,Ale... ja... Gray to nemôžem"koktala som.

,,Poď nemáme čas...ešte ťa tu niekto takto uvidí..."otvoril mi dvere od auta a čakal kým nasadnem.

Trval na tom aby som si sadla tak som tak urobila. V aute sme v tichosti sedeli. O niekoľko minút sme zastavili pred pekným, moderným domom. Grayson vystúpil z auta a pomohol mi vystúpiť.
Sykla som od bolesti.

,,Prepáč nechcel som..."

,,To nič, len to trošku zabolelo"mávla som rukou.

Vošli sme do domu. Neboli sme tam sami lebo v dome bolo počuť hlasy. Pozrela som na Graysona.

,,Ehm... Bývam tu s kamošmi..."

,,Aha..."

Vošli sme do obývačky, kde sedeli traja chalani a jeden práve prišiel do obývačky.

,,Nazdar Grayson koho, že nám to sem vedieš?"spýtal sa blonďák.

,,To je Samantha..."

,,Ahoj Sam"pozdravili.

Ticho som ich pozdravila aj ja.

,,Gray čo sa jej stalo?"spýtal sa chalan, ktorý vyzeral skoro ako Grayson.

,,Vy ste..."ukazovala som na nich striedavo.

,,Dvojičky... Som Ethan"dokončil a podal mi ruku.

,,Toto je Corbyn"ukázal na blonďáka.

,,A toto je Jonah a Zach..."zakývali mi dvaja chalani zo sedačky.

,,Poď za mnou...ošetrim ti to"

Nasledovala som Graysona po schodoch. Zaviedol ma do kúpeľne. Sadla som si na kraj vane a čakal som na Graysona. Hrabal sa v skrinke pod umývadlom. Na tampónik nalial dezinfekčnú vodičku.

,,Trošku to bude možno štipať..."povedal predtým, ako mi to priložil na ranu.

,,Určite to bude nič oproti tomu, ako ma to bolelo, keď mi ten idiot vrazil"

,,Máš pravdu..."povedal a priložil tampón na spodnú peru.

Sykla som. Nečakala som že to bude až tak bolieť, ale zvládla som to.

,,Zabijem toho kto ti to urobil..."zľahka prikladal vlhký tampón na krvavé miesto.

Nič som na to nepovedala... Držala som sa na bruchu, kde ma udreli.

,,Môžem sa pozrieť?"pozrel na mňa.

Chcel sa mi pozrieť na brucho a ja som mu to dovolila. Pomaly mi vyhrnul tričko. Na mojom bruchu sa mi sfarbovala do fialová pekná modrina. Grayson sa chytil za ústa. Bol v šoku.

,,Fakt ho zabijem..."

Pomrvila som sa a pohýbala som ramenom.

Bang-BangWhere stories live. Discover now