Özlemek kolay, Kavuşmak zor.

182 3 1
                                    

Ben seni o kadar çok seviyorum ki özlemek sadece özlemek değil bende; koca bi boşluk.Hiçbir şey önemli değil o vakitlerde, senden başka.

Tüm insanlık yok olsa umursamayacak kadar ilgisizim tüm dünyayla seni göremediğim, senden haber alamadığım zamanlar.

Sen yoksan geriye kalan herşey, boş.

Sen yokken canım hiçbir şey yapmak istemiyor.

Tüm insanlar gereksiz, tüm cümleler anlamsız.

Sen yokken o kadar çok sıkılıyorum ki bir yanım hep boş.

Solum sızlıyor. Çünkü sen olmuyorsun.

Sen yokken hiçbir şeye gülmüyorum bile ben. O kadar çok bunalıyorum ki.

Mutsuzum çünkü çok özlüyorum.

Sen yanımdayken bile özlüyorum.

Mesafeye gelelim;

Mesafeler biraz bahane bence. Çünkü seviyorsan onun davranışlarını yazdıklarını samimiyetini seveceksin. Tabi sarılmanın yeri çok ayrı . Sevildiğini anlar insan. Sen herşeye rağmen seviyorsan uzaktanda olsa sesini duyuyorsan mesafelerin anlamı yok. Elbet birgün sıkı sıkı sarılacaksınz.-Hep yanında olmak istersin bazen hem mutlu anında hem üzgün anında . Kendinden bir parça gibi . Hayal kurarsın yüzlerce içinde o olan . En güzel başrolleri kendine verirsin . Her an yanında olmasını da istersin . Onla gülmek onla ağlamak . Her güzel anında o da olsaydı dersin . Başkalarını görürsün biz daha tatlıyız dersin . Toz konduramassın hiç . Böylede çok seversin işte kavga edersin haklısındır dayanamassın yine mesaj atarsın . En küçük olumsuz sözde içine oturur düzelmesini istersin . Affedersin unutursun mesaj atmaktan korkarsın . Kaybetme korkusunu en çok yaşarsın . En çokta sevilmeyi hakedersin. İlk başlarda çok iyi giden bir ilişkiyi gün geçtikce kuvvetlendirmeye çalışırsın . Zorlandığını fark edersin . Herşey zamanın tersine gider. Niye hep baştaki gibi devam etmez ki ? İnsan sıkılır mı gittikçe . Bence uzun süre birine aynı sevgiyle bağlanmak zor ama mümkün .


1 yıl geçti bu hikayeden sana karşı özlemlerimde kolay hislerdi bunlar özlemek gibi. Bunlari söylememe rağmen özledim işte bu da kalp naparsin. Beni bıraktığın gün benden vazgecdigin gün o saniyede bile özledim seni. Kaç gün oldu bırakıp gideli ? 1 hafta  ya da 2 ? Özledim be kokunu özledim o eklem yüzüklerini kaybettigimde bana sövüp dövmesini bile ozler insan . Iste sensizlige alışmak en sor şey benim için.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Özlemek kolay, Kavuşmak zor.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin