,,Poprosím malého medvedíka tady pre môjho priateľa.''Pani za pultom Harrymu podala asi 20 centimetrového medvedíka a Harry ho hneď zaplatil. Pozrel sa na mňa a sladko sa usmial to slovami,, Pre teba princezná moja.''Ja som mu úsmev opetoval a medvedíka si od neho zo slovami,,Ďakujem ti láska,''vzal.
***
,,Harry ty si každým dňom väčší drak v posteli.''
,,A to je zlé či dobré láska?'' Usmial som sa a pobozkal som ho on mi bozk oplatil.,,Samozrejme, že dobré daddy.''On sčervenal a povedal,,Druhé kolo?''Kreslil som mu prstom srdiečko na holú hruď a odpovedal som mu,,Kľudne aj desať.''Harry sa zasmial a povedal,,To zase nie princezná, ale jedno alebo dve kolá ešte zvládnem.''Usmial som sa a keď si Harry na mňa znova obkročmo sadol tešil som sa zase na naše spojenie.Harry
Pri Louisovi som sa cítil plný energie a bol som s ním veľmi šťastný. Milujem ho a on miluje mňa. Naša spoločná práca nás spája viac a náš vzťah je tak pevnejší. Nikdy som neveril na lásku na prvý pohľad, ale pri Louisovi som uveril a neprekáža nám ani vzťah na pracovisku medzi kolegami.
Louisove vydýchi od slasti ma napĺňali ešte väčšou energiou a tak som začal prirážať do jeho malého rozkošného zadočku stále viac a viac. Ruky si omotal okolo môjho krku a jemno ma pobozkal ja som mu bozk samozrejme oplatil a ďalej som prirážal s občasným vydechnutím jeho mena do vzduchu.
Keď som už skoro vrcholil zaril mi nechty do chrbta a ja som snáď na celý dom zakričal od bolesti.,,Ššš láska nie sme doma sami a naviše je už tak pol desiatej keď nie viac. A prepáč mi ten chrbát.''Louis sa pozrel na svoju pravú ruku a pod nechtami mal moju krv.''Nevedel som, že je vo mne až taká sila.'' Ja som ho pobozkal a povedal,,To nič, aj keď to štípe prežijem to. Po sexe mi to ošetríš.'' Usimal som sa a povedal,, Ďakujem ti, že sa na mňa nehneváš. Veľmi rád daddy.''Keď Louis povedal daddy, čo si mi vlastne veľmi páčilo a keď som ja jeho krehkému ženskému telíčku nemohol hovoriť daddy, ale len prinzecna, tak mi hovoril tak on, som sa urobil a chvíľu po mne sa Louis urobil znova na svoje bruško. Tento raz som nenechal nič na zmar a začal ho od podbruška hore olizovať až kým som nedošiel k jeho perám a nezačal ich vášnivo bozkávať.Na druhý deň ráno mi začal zvoniť budík a bol čas po nádhernom včerajšom dni s Louisom opäť stráviť deň v práci, ale po boku Louisa som sa do práce tešil a tešil som sa na naše ďalšie hry v posteli alebo aj inde, kde budeme sami.
VOUS LISEZ
Dr.Styles (Larry)✔️
FanfictionHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...