Чамайг хамгаалах болно.

19.4K 637 12
                                    

Намайг Мира гэдэг. Би одоо 19 настай бөгөөд их сургуулийн 2 дугаар күрсд орно. Аав маань ээж бид 2ийг орхиж явснаас аль хэдийн 12 жил өнгөрч. Гэвч намайг 14тэй байхад манай ээж хүнтэй суусан юм. Ингээд би хойд ахтай болсон. Түүнийг Чанёол гэдэг. Тэр үнэхээр царайлаг фитнессээр хичээлэлдэг болхоор түүний бие намайг галзууруулах шахдаг. Тэр надаас 3 ах ч гэсэн ээж бид 2 тэдний гэр лүү анх нүүж очиход л би түүнд дуралсан. Чанёол ах үнэхээр сайхан сэтгэлтэй гэвч намайг дүүгийн хувиар хайрлаж халамжилдаг гэдэг нь харамсалтай...

~Мирагийн талаас~

Хичээл ч удахгүй эхлэх нь дээ... Би ээжийн шаардлагаар өөр их сургууль руу шилжхээр болсон. Миний толгойд 2р курсын анхны өдөр ямар байх талаар олон бодлууд орж ирнэ. Хамгийн анхны өдрөө шившигтэй байдалд орчихвол яанаа? Хэнтэй ч найзалж чадахгүй бол яах болж байнаа? Гэвч миний бодлуудаас нэг нь намайг маш ихээр догдлуулж байв. Би ахтай нэг сургуульд сурна! Би догдлон орон дээрээ хэвтэж байх үед хаалга онгойн ах орж ирэв.

Чанёол: Мира 2лаа хамт гадуур зугаалъя!!

Би: Хаагуур?

Чанёол: Юм асуулгүй хурдан хувцаа өмсөөд гараад ирээ!

Би ч түүнийг сонсчихоод гадаа халуун байсан учир богино жинсэн банзал мөн цагаан мөрөө гаргасан цамцтай хослууллаа. Доор нь хар өндөр өсгийт өмсөв. Мөн үсээ задгаа тавиад гарав.

 Мөн үсээ задгаа тавиад гарав

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Намайг гараад очиход тэр машинаа налаад зогсож байв

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Намайг гараад очиход тэр машинаа налаад зогсож байв. Надад хаалга онгойлгож өгөөд өөрөө жолооны ард суун бид хөдөллөө. Машинаар давхихад миний үс салхинд хийснэ. Тэр над руу хараад "Вууаа миний дүү ч үзэгслэнтэй юмаа!" гэж хэлээд миний үсийг илэв. Түүний хэлсэн үг намайг баярлуулах биш гуниглуулж байна. Дүү гэдэг үг надаас хэзээ ч салахгүй бололтой...
Бид явсаар парк дээр хүрээд ирэв. Тэр шууд л намайг татаж явсаар миний хамгийн том айдас болох галзуу хулганы урд ирэв.

Чанёол: Мира 2лаа энэ дээр сууяа хөгжилтэй шүү дээ!

Би бараг уйлах шахам хэлэв: Энэнээс бусад нь юу ч байсан болно энэ л биш шүү.

Чанёол ах намайг үнэхээр их айсныг хараад: Зүгээрдээ айх хэрэггүй би хажууд чинь байх болно.*гэж хэлээд намайг тэврэв*

Түүний тэврэлт миний бүх айдсыг арилган би өөрөө ч мэдэлгүй түүнд зөвшөөрч галзуу хулгана дээр суучихсан хөдлөхийг нь хүлээж байв. Хөдлөж хамгийн дээрээс унах тэр мөч ирэхэд би айн нүүдээ аньсныг минь Чанёол ах харсан бололтой миний гарнаас чанга гэгч нь атгав. Тэр үед цаг хугацаа зогссон мэт би түүний гарны дулаанаас өөр зүйлийг мэдэрсэнгүй. Бид өдөржингөө л олон тоглоомон дээр сууж хөгжилдөв нар жаргаж гэгээгүй болоход бид явах гэж байтал тэр нэг юм санасан бололтой гэнэт зогсоод "Чи хөөсөн чихрэнд дуртай биздээ би авиад иръе хүлээж байгаарай" гээд нөгөө л нэг сэтгэл татам инээмсэглээ тодруулаад явав. Би түүнийг сандал дээр хүлээн сууж байхад араас "Мира" гэж хэн нэгэн дуудав. Эргээд хартал Жонгүүг зогсож байв. Тэр бол миний анхны найз залуу. Би 15тайдаа түүнтэй үержэх эхлээд 3 сарын дараа салсан. Түүнтэй үерхэхийг зөвшөөрсөн ганц шалтгаан нь тэр үед Чанёол ах найз охинтой байсан учраас түүнийг мартах гэж үерхсэн юм.

Би: Жонгүүг?

Жонгүүг: Хайрт минь чи энд юу хийж байгаа юм бээ? Чамайгаа ямар их санавдаа *гээд намайг тэврэх гэхэд нь би түүнийг түлхчихэв*

Тэрнээс арихны хурц үнэр үнэртэж байлаа.

Тэр өөрийг нь түлхсэнд уурлан миний 2 мөрнөөс барин: Чи яагаад намайг түлхээд байгаа юм!!! Намайг санаагүй юм уу? Тэгвэл хэр их санасныг чинь сануулаад өгъе!!! *гээд намайг үнсэж эхлэв*

Би түүнийг болиулах гэтэл дийлсэнгүй. Тэр дээд доод уруулыг минь хүчтэй гэгч нь сорж зөвшөөрөлгүйгээр миний ам руу хэлээ оруулав. Жонгүүг миний хэлээр тоглон доошлоод миний хүзүүг шимж эхлэхэд хэн нэгний гар орж ирж Жогүүгийг цохин унагаав.

~Чанёолын талаас~

Намайг буцаад очиход хэн нэгэн Мираг үнсэж байхад Мира эсэргүүцхийг оролдон тийчигнэж байлаа. Би шууд л очоод тэр эрийг цохиж унагаан Мираг аваад хурдан гэгч нь машин луугаа оров. Мира үнэхээр их айж уйлсан байв. Би түүнийг тэврээд "Зүгээрдээ Мира ах нь чиний хажууд байна. Би чамайг хамгаалах болно" гэж хэлээд нулмисыг нь арчив.


Хамгийн анхны зохиол шүү таалагдана гэж найдъя бас сэтгэгдлээ үлдээж засаж янзлах зүйл байвал хэлээрэй. Баярлалаа. Дараагийн хэсэг 5
хандалтын(vote) дараа орноо.

++Stepbrother++ (дууссан)Where stories live. Discover now