Okul açılalı 3 gün olmuştu ve ben nihayet bugün artık okula gidecek kadar iyileşmiştim. Aslında anneme kazanın ertesi günü okula gidecek durumum olduğunu söylesem de doktor tavsiyesi ile 2 gün istirahat almıştım. Tabiki bu süre zarfında korktuğum okul gözümde daha çok büyüyordu. Çünkü bu kaza yüzünden okul çalkalanıyordur ve tabiki beni merak ediyorlardır. Derin bir iç çektim ve ürperdim
İçim bu düşüncelerle ürpersede yine de gitmeliydim. Hayallerim bu okuldan geçiyordu. Hem kimseyle çok iletişim kurmazsam konuşmazlar bu olayda unutulur giderdi nasılsa.
Bu düşüncelerle bir yandan da aynanın karşısında son defa kendime bakıyordum.Rujumu sürmek için aynaya yaklaştığım da darbe aldığım yere istemsiz elim gitmişti. Şuan orada hiçbir iz mevcut değildi. Açıkçası zaten 1 gün sonra o yanık şişlik inmiş , geçmişti. Doktor bu durumu şaşırtıcı bulsa da babam bir teori ile durumu çözmüştü. Vücut fazla adrenalin salgıladığı için tepkimeye girmiş ve yanık bir şişlik ortaya çıkarmış sonrasında dinlenince de bu durum düzelmişti. Yani anlık bir alerji gibi..
Babamın bu teorisi biraz uçuk olsa da insan vücudu hala sırrı tam olarak çözülmemiş bir yapıydı.Yani babamın bu teorisi de o yüzden saçma bulunmadı.
Her neyse...
Bu düşünceler şuan beklemeli ve ben okula gitmeliydim. Rujumu da sürüp sonunda odadan çıktım.Aşağıya indiğimde babam masadaydi annemde kızarmış ekmekleri masaya koyuyordu.
"Günaydın!!!!"
Sevinçle önce annemi yanağında öptüm sonra babama sarılıp yerime geçtim.
Babam keyifle " günaydın prensesim.Seni böyle enerjik görmek beni de mutlu ediyor " dedi gülümseyerek.
Annemde hala homurdanıyordu.
"Hmmm .. şuan okula gidecek ya ondandır. Bakalım o okulda bugün kızımızın başına ne gelecek "Off anneeeee !!! Hala çabalıyor beni okula göndermemek için 🤦
"Anneee !!! Biraz abartmıyor musun ? O olay sadece tesadüf.."
"Venüs ne tesadüfü!! Bilerek , kasıtlı yapılmış birşey bu ! David olmasa kim bilir..." İç çekerek cümlesini tamamlamadı.
Ben tam birşey söyleyecekken babam yine araya girdi.
" Aaahhh tatlım ne yapmalıyız. Kızımızı eve mi kapatalım. Sence okula gitmeyince bir şey olmayacak mı ona ? Sence de biraz abartmıyor musun. Hem o büyüdü artık ve kendi ayakları üstünde durmak zorunda. Sonuçta biz ömür boyu onun yanında olamayacağız " dedi içtenlikle...
"Ama ben sadece ..."
"Hayır hayatım!!! kızımız okula gidiyor ve sende artık bu konuyu bir daha açmıyorsun... "
"Ama hayatım ..."
"Ama ben az önce ne dedim"
"Offff !!! Peki iiii !! İkiniz de çok inatçısınız . Baba kız ömrümü kısaltmaya kararlısınız" diyerek mutfağa gitti.
Bende babama döndüm ve gülerek sessizce teşekkür ettim. Oda göz kırptı. 😉
"Hadi kızım acele et ! Kahvaltını yap gidelim geç kalacağız"
"Peki baba " hemen aceleyle ağzıma birşeyler tıktım..
*************************
Babama iyi dersler dileyerek dersimin olduğu koridora yöneldim. Nihayet dersliği bulduğumda kalabalık yeni yeni derse gidiyordu. Ben kapıdan içeriye girerken bir kız acele ile içeri girmeye çalıştı ama bu tabiki ikimizi de yere düşürmekten başka bir işe yaramadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VENÜS YÜKSELİYOR
Science FictionUzaylılara inanır mısın ? Peki aramızda olduklarına ... Her hikayenin başlangıcı tesadüflerle başlar derler ama aslında yaşananlar kaderin bir parçasıdır. Çünkü hayat tesadüf olamayacak kadar sistematik ve en ince ayrıntısına kadar hesaplanmış...