tanıtım: içim sızlıyor sana bakınca!

393 65 99
                                    

creep-evrencan gündüz cover

💘🐣💘

"Sana aşığım. Peşimizde bizi öldürmek isteyen manyaklar ve kana susamış yaratıklar var, başımız feci belada, arkadaşlarımız bizi bulduklarında fena öfkeli olacaklar. İşleri gerçekten batırdım bu sefer. Yanlışlıkla bir okulu ateşe verdik ve yaşlı bir kadının kimsesiz çocuklar için ördüğü kazakları çaldık. Matematikten hiçbir halt anlamıyorum, kedim benden nefret ediyor ve sen kilerdeki üçüncü rafa yetişemiyorsun bile. İksir hazırlamayı beceremiyorum ve Junmyeon'un soğuk algınlığı için yaptığım hap ona bir çift tavşan kulağı verdi, şu an saçlarının arasında uzanan otuz santimlik beyaz kulakları var ve garip olan ne biliyor musun? Bu durumun içinden nasıl çıkacağımı hiç bilmiyorum ve bu ödümü koparıyor. Ama bunların hiçbir önemi yok çünkü sana aşığım Baekhyun."

Kelimeler ben onları durduramadan dudaklarımdan dökülüverdi. Ben olabilecek en uygunsuz yerde bir aşk itirafı yaparken annemin ben çocukken söyledikleri girdi kulağıma. "Birine ona karşı hislerini itiraf edeceksen dikkat etmen gereken birkaç önemli nokta vardır: Reddedilirsen ağlamak isteyebilirsin çiçeğim, bu gayet doğaldır. Kaçabileceğin ya da saklanabileceğin bir yerin olduğuna emin ol. Şimdi, düz olduğunı ya da olmadığını varsayarak konuşmak istemiyorum ama eğer bahsi geçen kişi bir erkekse seni küçük düşürmeyeceğinden ya da homofobik olmadığından emin olana dek ona açılma, tamam mı bebeğim? Hoş, böyle insanlar sevgini de hak etmezler zaten. Ha bir de, karşındakinin tepkisini ölçmeye çalış. Üstü kapalı bir şekilde söyle, karşılık alamazsan şakaya vur ki ikinizin de gerçeği bilmenize rağmen ortamdaki gerginlik azalsın."

Bu sözler girdikleri gibi de çıktılar kulağımdan çünkü ben konuştukça Baekhyun'un güzel yüzündeki heyecanlı gülümseme solmaya, kafası karışmış bir şekil almaya başladı. O yüzünü buruşturdu ama ben susmadım, bir kere başladıktan sonra durmam olanaksızdı. Duramazdım işte.

"Chanyeol!" diye bağırdı gereğinden çok daha yüksek bir sesle. "Hasiktir! Chanyeol, sen mükemmelsin! Gel buraya, alnından öpeceğim!"

"Ha?"

Gözleri kocaman açıktı ve dudakları kare bir gülümseme şeklini almıştı. Ellerini başımın iki yanına koyarak beni kendine çekti ve alnımdan öptü. Feci güzel görünüyordu ve beni öpmüştü.

"Chanyeol!" dedi bağırmaya devam ederek. Çocuk gibi, kıpır kıpırdı. "İşe yaradı! Başarmışsın, hiçbir şey duymuyorum! Gerçi beynimin olması gereken yerde yuvarlanan bir kirpi varmış gibi hissediyorum ve biraz başım dönüyor ama olsun o kadar da. İksirin işe yaramış! Yüzlerine tüküreceğiz!"

Kısa, çirkin, rahatsız edici bir sessizlik oldu. Söylediğim hiçbir şeyi duymamıştı. Ben bağırdım bu sefer. "İçim sızlıyor sana bakınca!"

💘🐣💘

çok sevdiğim birisi için.

ver elini savaşa gidiyoruz // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin