Emlékszem, mikor megálmodtam a jövőmet, ez nem volt benne..nem is képzeltem volna soha, hogy egyszer majd 2 világhírű énekessel fogok egy színpadon énekelni, és túrnézni, ráadásul az egyik szőkehercegnek még a barátnőjének is mondhatom magam..azt hiszem, azok után, amiket keresztül mentem, megérdemlek, egy szebb, és jobb életet, hiába hibáztam..az emberek hibáznak, némelyikünk sokszor, van aki kevésszer..de ez a kevésszer hibázó ember..nos, ilyen tényleg kevés van, nyilvánvalóan, mert ők tanulnak a hibáikból, és bevallják, hogy igen, ezt elcsesztem...
-Hahóó! Föld hívja Alyát!-legyezett szemem előtt Marcus
-Jaj boccs, ennyire elbambultam?-nevettem fel kínomban
-Igen, gyere mert 1 perc és kezdünk.-ment a hátam mögé, majd elkezdett tolni a színpad fele
-Ahjj, bazdki de én éhes vagyok.-kezdtem el a kamu sírást
-Lesz szünetünk csak haladj már.-kezdte a mű durcit Marcus
-Ezaz!-majd rohantam is a színpadhoz, mivel már alig volt 20 másodperc kezdésigA színpadon először az Elektrisket énekeltük, én pedig Katastrofe részét énekeltem, mert a fiúk szerettek volna valami újat, és Petter(Petter Katastrofe) szerint is jó ötlet. Jason késve, de megérkezett, és feljött a színpadra, majd megvető pillantásokkal mért végig. Nekem pedig nem tetszett a viselkedése, de nagyon nem. Koncert után Jason odajött hozzám, ameddig a fiúk elmentek enni.
-Szia cica. Csak szólok, ne akard átvenni a helyem, mert garantálom, hogy egy életre eltakarítalak a két Gunnarsen kölyök életéből.-mondta idegességgel teli hangon
-Nem félek tőled Jason. Engem nem fenyegethetsz. És ne hívj cicának.-mondtam, majd elindultam Martinust megkeresni.-Szia Tinus.
-Szia kicsim.-adott egy csókot.-Fantasztikus voltál.
-Köszönöm, de te sem panaszkodhatsz.-mosolyogtam rá
-Mondtam már hogy nagyon nagyon szeretlek?-olyan angyalian mosolyog..:3
-Igen, de sosem tudom megunni azt a gyönyörű mosolyt amit emellé a pár szó mellé csatlakoztatsz.-mindig elpirulok ha ilyeneket mondok :3
-Jól áll a piros.-kacsintott
-Cuki vagy meg minden de éhen pusztuloook. Szóval hagyj enni.-pusziltam megMost 2 hétig nem kell mennünk sehova, kihasználom ezt a kis időd, hogy Tinussal lehessek, meg persze Marcussal. Igaz, velük lakom, de szerintem néha már az agyukra megyek :')
[...]
Ahogy észrevehettétek, a 2.évadot töröltem, mivel nem találtam elég jónak, illetve szerintem nagyon összecsaptam az egészet, és igénytelenné is vált, nem voltak a vérére összefüggőek a részek. Egyszerűen szétcsúszott a könyv, ahogyan én is szétcsúsztam az év vége fele, sajnos van ilyen. Sajnálom hogy ki mertem adni ezt a könyvet a kezemből, ilyen hibákkal, összefüggéstelen részekkel, mondatokkal. Bevallom, volt egy időszak, mikor semmi kedvem nem volt írni, de úgy voltam vele, hogy ezt most meg kell írnom. Nem hazudok, most sincs kedvem írni. ötletem az van, de nincs kedvem leírni. Sőt, megfogalmazni nem tudnám rendesen, nem akarok sablon könyvet írni.(bár ez már megtörtént lmfao)
KAMU SEDANG MEMBACA
Fogadásból Barátnő 2
Fiksi PenggemarAlyah Gray, ki órák alatt álmodta meg a jövőjét. Kinek az álma a valóság lett. Az újabb turné megadja neki a híressé válás hatalmas löketét. Jason vajon hagyja hogy Alyah átvegye a szerepét, vagy véglegesen eltünteti a Gunnarsen ikrek mellől?