Malam 20/1/19 Yang lepas kerena nafsu scandal ku makcik Hana telah tidak dapat dibendung ... Selepas dia mendengar bunyi motor ku masa aku balik keja,, tak sempat nak masuk rumah Dia whatsapp aku muntak tolong angkt kerusi keluar rumah..,, lepas tu aku "ok makcik syg jpp yeee" masa tu anak perempuan nya ada tgah tidur... Sampai je rumah mkcik hana aku bagi salam dan terus masuk ke rumah nya.. Lepas aku masuk mkcik hana mnyambut ku dengan berkain batik ,berbaju t shirt.... Lalu tak bertudung... Makcik hana trus tarik tangan aku ke dapur .... Tak sempat kata apa dia terus cium dan gomol mulut ku... Aku pun terus melayan nya.. Hampir 20 minit kami bercium mulut... Lepas tu ku tarik rambut nya dengan ganas then lempang pipi nya... Paaaaanggggggg!!!! Mana tudung makcik..???? Amir kata apa Hari tuuu...???? Makcik hana jawab.."" maaf abng makcik hana tak tahan, orang da sebulan tak dapat.. Kejap mak cik pakai tudung..."=====Aku"" klau iye punn pakai la tudung,,, mlm ni clear ke?? Mna suami dan ank2?? Mlm ni mkcik nak ke???===== Makcik hana"Ok maaf abng,,, suami,ank yg kecik and effa tido rumah nenek nya... Mlm ni clear,, makcik tinggal ngan ayuni... Tapi makcik nk kita buat slow2 tauuu... Makcik tau amir pon tak tahan knnn??? Mlam ni makcik nak abng tido sini...5 malam walaupn effa ada... Makcik kesepian...=====Aku""ok baik..... Confirm ke ni nk buat slow2 silap2 makcik squirt bila amir jilat,, ok kali ni ada syarat... Abng nak rase pepek madu makcik ,, makcik shima dan bini pian... Tak kisah mereka dalam keadaan sedar atau pingsan.... Mkcik harus tunaikn....=====Makcik hana" issshhh abng niii... Nakallll yeeee.... T kalau makcik squirt hbis laaaaaa muka abng.... Syarat tuuu.... Mmmm baik laaa,,, senang jeee,, esok malam mereka depan mata abng .... Tpi makcik nak tengokkk masa abng dengan mkcik shima dan bini pian tu sebilik dengan amirrr..... Amirrrrrrrrr saaaaayyyyyyggggggg...... Malam niiii pleasssseeeeeee saangggat sangatttt puaskan makcik, terpulang amir nk style ganas orr slowwww..... Makcik rindukan amir , dahaga kan air mani amir dan rindu dengan gentelan amirrr.... Pleasssseeeeee....== Aku""baiklaaaa tapi amir nak makcik hana jagan tolak apa pn yang amir nak buat tau..... Kondom ada keee.... Amir takot ayuni bangun ,,, naya la kitaaaa.... Dalam masa aku berbual rupanya Ayuni telah pon mngintai aku dan ibu nya kat dapur... Lalu aku dan makcik hana berpelukkan dengan posisi berdiri sambil bercium mulut kmbali.... Aku terus meramas tetek nya yg besar dan layut... Hampir 15 minit bercumbuan.... Mk Cik hana pimpin tangan aku ke bilik nya lalu baring..... Makcik hana cakap "abng sygggggg pleaseeeee msokkk kannnn makcik tak tahannnnn....."" lalu ku menampar muka nya yg bertudung hitam labuh" paaaaaaaaaaannnnnnnngggggggggggg!!!! Hisappppp dulu makcikkkll!!!!!"""" lalu ku jolok konek ke mulu mkcik hana dan tekan dlam2 sampai 3 kali nak muntahhhh..... "" sedaaaaappppp makcikkkkk????"""" mak cik hana cuma brbunyi" emmmmmm...... Gluuupppp......Glupppppp..... Gluuuuppppp" !aku berkata" makcik tau tak brape lama sya menahan nafsuuuu sampai smlam saya tak tahan sya paksa makcik INDON cleaner AEON UMUR 45 dan stafff AEON UMUR 55....... Nasib baik mereka melayan sebb dy orang kesepiannnn..... Jumaaat lpas kenapa makcik hana tak datang rumah saya????? Sampai pagi saya tunggu tak datang akhir nya semua coli dan spender yg makcik hana yg makcik jemur amir curi lepas tu amir pancut kan air mani dan air kencing sbb bernafsuuu..... Sekali lagi aku lempang ... ===aku" amir nk malm ni mak cik hana telan air amir smua...." =makcik hana trik konek ku kluar lalu maaf kan makcik malm ritu mkcik tertidur,, dan hampir kantoiii dengan ayuni pasal chat kita dan makcik melancap.... Mak cik tak nak dia tau sebab takut dia pecah kn rahasia niii...." ==== klau iye pun jgn la cakap confident sangat sampai amir menahan last2 makcik tua staff aeon dengan cleaner aeon jadi mangsa sampaikan dema tertagihhhh.... Paham..... But not my fault... Tapi salah makcik... Dan makcik jagan risau makcik tetap no 1 bagi amir.... Lepas hampir 15 minit makcik hana hisap konek ku ,, aku terpancut ke dalam mulut mkcik hana..... Lalu aku terus mngakangkan kaki mkcik hana dan terus jilat pepek mkcik hana.... Aku jilat sampai terangkat bontot mkcik hana,, hampir 30 minit ku jilat mkcik hana mnjerit kecil badan nya mengejang,,, lalu dia squirt .... Hbissss mukaaaaa kuuuuuu terkena pancutan nya...,, aku terus continue mnjilat... Batang ku da keras lalu ku rodok pepek nya ..... Aku start sorong tarik pepek makcik hana yg masih lengkap berkain batik lusuh dan tshirt nya..... Baru sahaja 20 minit ku sorong tarik pepek nya makcik hana kmbali organsm, kali ni dia mnjerit skuat nya hingga ayuni terbangun lalu berlari kebilik mak nya.... Semasa ayuni msuk aku dalam keadaaan berbogel sambil batang ku msih mnjolok pepek mkcik hana.... Ayuni terkejut lalu aku memeluk smbil menutup mulut nya,,, lpad tu aku kata "adik ayuni riilekksssww pleaseee,,, abng bkn orang jahat,, abng janji akn turut kan apa yg adik ayuni nak asal kan adik jgn jerit ..... Kita duduk yeee makcik hana nak ckp sesuatuuuu.... Okkkk..""" lepas ayuni angguk aku ajak dia duduk mnghdap mkcik hana sambil batang ku msih keras.... ==ayuni mak mohon sangatttt jgn bgi tau hal ni kat sapa2 yeeee.... Pleaseee.... Ayuni tak pham kenapa mak macam niii... Abng amir ni jiran kita cuma nak bantu mak jeeee""" ==== "" mak buat apa ni kenapa bogel smua niiiii!!!!!! Kenape mak bgi abg ni jilat pepepk mak ,,, mak tak malu keee"""!!?"""""" ==== susah mak nak jelas kan nanti ayuni da kawen ayuni akan paham..... Pleas3 ayuni.... Kmu nak duit lebih mak akan bagi....tapi please jga rahasia niii..." == baik lah ayuni akan simpan rahasia,,, tapi ada syarat2 nya .. Orang tak nak duittt.....""" ==="" apa syrattt nya???? Kalau yuni tak duit yuni nak apa,, ckap dengan mak""" ==== "" syarat pertama. ayuni nak abng amir jiran kita niiii buat kat ayuni macam apa yg buat kat mak....yg kedua Ayuni nak abng amir ajar ayuni beromen.... Yg ke tiga ayuni nak dia jadi suami orang sekarang....."" aku terus jawab "" baik lah abng akan ikut syarat ayuni,, tapi abng tak akan pecah kan dara ayuni,, dan abng nak bila abng datang ayuni pakai bju kurung skolah lengkapppp amacm sebijik nak pergi sekolah daannnn pakai baju sukannnnn ,, track suittt dan bila balik sukan kat skolah jgn mandi sampai abng gomol pep3pk awak ok...???
YOU ARE READING
Hubngan ku dengan MakCik HANA Terkantoi Oleh Anak MakCik Hana AYUNI
Non-FictionKisah Hubngan Ku dengan Jiran kU MakCik Hana Tercinta