21. Going to school

357 25 0
                                    

Liv POV

Ik wordt wakker door die irritante wekker. Ja ik was weer thuis vanaf gisteren (zondag). Mam en pap waren verbaasd dat ik een keer voor de deur stond. Ik heb hun alles verteld. Pap pikte noet en zei dat ik geen contact moest opnemen met Luke. Wat ik toch niet ging doen. Kun je het geloven, hij heeft le niet gebeld of een sms gestuurd. En mam zij had medelijden met me.

Om op afleiding te komen ga ik maar naar school. Iedereen gaat me vast haten, dat een gewoon meisjes een beroemdheid heeft gedumpt. Maar wel gedumpt om een reden. Liv stop! Niet aan denken. Met een zucht stond ik op. Ik deed weer mijn dagelijkse routine. Ik deed een zwarte skinny jeans aan met daarop een witte top. Op de top stond met grote zwarte letters 'Sing' op . Daaronder deed ik mijn zwarte All Stars aan.

Ik pakte mijn boekentas en iPhone en liepen naar onder. Mijn mam zat al aan de ontbijttafel. Pap was weer werken. Nadat hij gekomen was op mijn verjaardagsfeestje heeft hij een week vrij genomen voor ons. "Goeiemorgen lieverd." Zei mam. "Goeiemorgen." "Heb je lekker geslapen?" "Ik heb al eens beter geslapen." Mompelde ik. "Lieverd, je gaat je vast snel beter voelen." Ik knikte.

"Oh en voor ik het vergeet, Mike komt je ophalen voor school." "Mike? Was die niet nog in Australië?" "Ja maar hij had gehoord dat je terug hier was en toen is hij ook teruggekomen en daarom heeft hij jouw aangeboden om naar school te brengen na wat er alles is gebeurd." "Ik heb zelf een auto. Ik kan wel alleen naar school gaan."

"Een weekje maar en dan mag je zelf met de auto gaan." "Okee dan, als het moet." Zei ik. Ik smeerde een boterham met Nutella en at hem rustig op. Mijn zusje Ricky kwam binnen. "Liv!!" "Heyy kleine meid." Riep ik. "Ik heb je zo gemist!" "Ik jou ook!" Zei ik. "Waar is Luke?" "Uhh..nou ik,moet je iets vertellen." "Wat dan?" Vroeg ze.

"Ik en Luke hebben soort van ruzie gehad over zoiets en het ging niet goed..." Ik hield mijn tranen in. "Rustig zussie, je hoeft het niet te vertellen, ik wil je nu wel altijd knuffels geven." Zei ze en knuffelde me. "Dankje." Zei ik zachtjes in haar oor. Buiten toeterde iemand, dat zal vast Mike zijn. Ik pakte mijn tas en liep naar de voordeur.

"Tot straks!" Riep ik en deed de deur dicht. Ik stapte in mijn de auto van Mike. "Hey" zei hij. "Hey" "Alles goed?" "Het gaat wel maar kunnen we alsjeblief vertrekken, ik heb niet zo'n zin om er over te praten." "Ja tuurlijk" hij startte de auto en vertrok. De hele weg was het stil. Ik keek maar wat naar buiten. De bladeren vielen van de bomen. De herfst kwam eraan.

Voor dat ik het wist waren we al op school. We reden de parking op en zochten een plekje uit. Na een minuutje hadden we er al een gevonden. Ik wou uitstappen maar de deur zat op slot. "Uhh..doe je de deur open?" "Vertel me wat er is gebeurd." "Ik wil er niet over praten." "Dan blijft hij op slot." "Eigenwijs ben jij." "Vertel het gewoon." "Maar heb je het verhaal al niet van iemand anders gehoord?"

"Nee ze zeiden alleen dat je terug naar London was." "Oh okee." "Ga je het nog vertellen?" Ik knikte en begon het hele verhaal te vertellen. Op het laatste barstte ik in tranen uit. "Shhh...kom hier." Zei Mike en nam me in een knuffel. "Zullen we gaan?" Vroeg ik. Hij knikte en deed de deuren van het slot af. We liepen samen de school beginnen. School i'm back.

Heyy nieuw hoofdstuk.

Ik dacht school begint weer. Niet waar iedereen op hoopte op naar school te gaan dus maakte maar een nieuw hoofdstuk.

Byee xx

PS: vervolg van in school komt nog x

In love with a boy of 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu