Uzun bir aradan sonra "Merhaba"
Niye buraya döndüm bu yazıyı gecenin 05:59'unda bana yazdıran şey neydi kafamı sürekli kurcalayan, yıllar geçsede o kapanmayan kesik neden hala ilk gün kanadığı gibi kanıyordu bedenimde bunların hiçbirisine cevap bulamıyorum. İnsanlara karşı yabancılık ötekeleştirme daha ağır basar oldu. Uzun bir zamandır geçen senelerin bana kattığı boşlukları kapatmak için çabaladığımı ama sonunda hep bir uçurumla karşılaştığımı farkettim son zamanlarda huzurevine gitmeye başladım yaşlı annanelerimize dedelerimize çiçekler muhabbetler götürür oldum bazen düşünüyorum!
İnsan iki ruh haliylede yaşabilirmi ?
Bi taraf bir hayli karanlık bir tarafta çiçek ekmemek için hiçbir nedenin yok ve bunları düşürken kendimi heybeli adada ufak bir kayığın önünde elimde şarap şişesi ve sigarayla bulur oldum. Hayat; hiçbir insana acımaz en sevdiğin kadını kendinden çok sevdiğin adamı alıverir elinden geride kalanlar hüznünü dışarı vuramadan içinde büyüttükleri koca bir yığın boşlukla yaşamaya devam ederler...-Geçen günlerde gözümü bir açtım güzel bir yağmur yağıyor tam böyle mutfak penceresini açıp önüne sigaranı kahveni küllüğünü alıp hiçbirşey düşünmeden sadece kendini bulutlardan düşen yağmur damlalarının kiremitlere vurduğu zaman çıkarttığı narin sese kaptırıp kendini bırakacak kadar naif bir yağmur yağıyor, evde 4. bardak kahveyi içip biten sigara paketini yenilemek için evden çıkıcaktım o gecede arkadaşın evinde alkol içicez anlaşmışız 70.lik rakı 4 kişiyi kesebildiği kadar kesicek kesmezse extra alınan alkollerle sızana, zil zurna olana kadar içicez. Aldım sigarayı, bakkalın verdiği kağıt paraları cüzdana sıkıştırırken İett kartının olduğu yere sıkışmış ufak bir kağıt parçası gördüm çok aldırış etmenden çıktım eve cüzdanı sigarayı mutfak tezgahının üstüne atıp salona geçtim laptoptan "Evdeki Saat - Biraz Olsun" açıp sigara yakmak için ceplerimi yoklarken mutfak tezgahına attığım aklıma geldi sigara paketini açarken gözüm cüzdana gitti İett kartının olduğu yere sıkışan onun fotoğrafıydı attığım için arasından çıkmış cüzdanın altında duruyordu o an öyle birşey oldu ki kelimelerle anlam veremeyeceğim sol gözümün yaşarmaya başlayıp iç organlarda bir anlık hızlı kan dolaşımı, ellerde ufak bir titreme ve çene sıkması aynı anda etkisini göstedi. Yaklaşık 3 saate yakın bir süre sadece fotoğraftaki kadının tanrısal gözlerine, yüzüne, çene yapısına, elmacık kemiğine ve onu o yapan yüreğine aşık olduğum kadına bir kez daha bakma fırsatı doğmuştu elime o gece çıkamadım o mutfaktan evde içtik rakımızı karşılıklı o sofranın bir ucunda o vardı bir ucunda da biz.
Haydi afiyet olsun"ŞEREFE"
35 lik Yeni Rakı : 72,00 TL
50 lik Yeni Rakı : 102,00 TL
70 lik Yeni Rakı : 142,50 TL
100 lük Yeni Rakı : 195,00 TL
🌹 19.03.2014 🌹
Anısına...