S02E02

221 14 2
                                    

Másnap reggel iszonyatos fejfájásra keltem. Ittam vizet, de nem múlt el, nem tudom hány fajta gyógyszert szedtem be, de egyik sem hatott. Azt hiszem ideje lenne szólni Tinusnak. 

Miután szóltam neki, megitta a kávéját, felöltözött, majd indultunk is.A rendelőben egy fiata, nálam talán 2-3 évvel idősebb orvosi egyetemet végzett lány állt. Miután megvizsgált, azt mondta semmi baj, csak a hirtelen lehülés és felmelegedés okozta.

-Rendben köszi, akkor gyere Martinus menjünk.
-De hisz..-félbeszakítottam
-Leszarom! Megyünk és kész!-utasítottam

Ám ekkor olyasmit tett, amire sosem számítottam volna. Fogtam volna meg a kezét, és mikor hátranéztem , Martinus épp abban a pillanatban smárolta le a fiatal doktornőt. Na ez is ennyi ideig bírt nosmális lenni. Kezdem azt érezni, hogy a hegyekben is csak eljátszotta. Sőt, azt is, hogy sosem szeretett. Tőle már nem lehet csak jót várni. Túl kiszámítható. Sírva rohantam a Gunnarsen házig, ahol már Marcus is ott volt, méghozzá Zackel. Marcus karjai közé borultam, és mégjobban kitört belőlem a sírás.

-Mi történ Al??-kérdezték szinte szinkronban
-M-M-Martinus.-öleltem Marcust még erősebben.
-Mit csinált?
-Az orvosnál..a doktort....megcsókolta..-sírtam még jobban, ekkor toppbant be Tinus az említett csajjal

-Nyugi bébi nincs itt tuti hazament.-fogta meg a seggét.
-Ez a "bébi" most úgy hangzott, mintha 8 éve nem basztál volna senkivel.-néztem rá szúrós szemekkel
-Nem, nem úgy hangzott. Őt tényleg szeretem.-nézett a csajra
-Akkor engem nem is szerettél?! Fúú te szemét! Tudhattam volna, hogy sosem szerettél csak az a rohadt fogadás!-törtem ki magamból
-Igen, utána is csak a fogadás volt. Most, hogy ideadta HRVY az 1000 koronát, már olyannal lehetek akit szeretek!-ekkor valami összetört bennem..
-Lehet hogy találtál valakit, akit szeretsz, de olyas valakit sosem fogsz, aki jobban fog szeretni téged nálam..-suttogtam, majd felmentem az emeletre

A vendégszobában voltam, mikor nyögéseket hallottam..gondolom, most éppen baszik ezzel az új ribancával. Ha már én nem lehetek boldog, akkor ő legyen az. Mert én szeretem őt, az életemnél is jobban! Viszont...mindegy hagyjuk is, ez nem lényeges..Szóval ott tartottam, hogy valószínűleg ezzel az új ribivel dug éppenséggel, amitől nem tudok aludni. 

Martinus szemszöge

Lefeküdtem Annával, viszont nem volt vele jó dugni..egész végig azt képzeltem, hogy Alyahval csinálom..vajon?..áááhh lehetetlen! Biztos nem! Nem szerethettem bele!-gondolkodtam hangosan, anélkül, hogy erről tudtam is volna bármit.
-Akkor miért nem a kis Alykádat dugod meg? Nem volt velem jó, akkor minek hoztál ide?-felöltözött, majd elment

Lehet jobb volt így, hogy elment. Egész éjszaka azon gondolkodtam, hogy mi lehet velem. Nem szerethetem Alyaht. Nem tudom miért vagyok ilyen, Ahányhosz meglátom, vagy meghallom a nevét, valami érzés lesz bennem. A hasamban a pillangók repdesni kezdenek..lehet ez az érzés a ...szerelem?...

-Bro..-kérdeztem
-Mivan?
-Milyen érzés az, mikor meghallod a nevét, meglátod, vagy csak simán rá gondolsz, s a hasadban a pillangók repdesni kezdenek?
-Én tudom..viszont szerinted minek az érése lehet ez?-oltotta fel a kis villanyt
-Talán..talán a szerelemnek az érzése..
-Igen..de nem vetted észre? Ahányszor vele vagy, mindig másabb vagy. Boldogabb..
Igen..igazad van!-felkeltem, majd átmentem a vendégszobába

Kopogtattam. 
Semmi..
Még egyszer..
Semmi..
Harmadszorra..

-Gyere!-mondta sírós hangján

Mikor bementem, szanszét nutallás üvegek, teljesen szét volt szóródva Alyah, nem ilyen volt eddig. Kezében a nutella, s a közös képeinket nézte, amik a falon voltak.

-Bezsélnünk kel!-mentem oda hozzá
-Mond..-ültünk le az ágyra
-Nagyon sajnálom..és szeretném ha meghallgatnál..szóval..én..tudod...
-Kérlek mond most, hogy nem szeretsz, vagy tovább mondod amit akarsz, és kész..-mondta
-sajnálom amit tettem! Mikor veled vagyok, mindig máshogy viselkedek! Mikor meghallom a  neved, meglátlak, rád gondolok, a hasamban a pillangók repdesni kezdenek! Marcus szerint ez a szerelem érzése..és szerintem is így van..-néztem rá
-Remélem tudod, hogy most is csak azért hallgattalak meg, mert kibaszottul szeretlek?-nézett rám
-Igen..és köszönöm.
-Mit?
-Hogy képes vagy mindezek után szeretni.
-Igen, szeretlek..de nekem egy kis időre van szükségem, ha nem bánod.-ölelt meg
-Nem bánom..de azért aludhatok veled?-kérdeztem félve a választól
-Igen.-mosolygott KURVAÉDESEN

Alyah szemszöge

Martinus megkérdezte, hogy velem aludhat-e, persze igent mondtam. Viszont nekem egy kis időre van szükségem, még újra tudok benne bízni. Mert hihetetlenül fájt, ami történt, s amit tett, amit hallottam..de ennek ellenére, szeretem. Mert akit szeretünk, azért megéri szenvedni. Én ezt teszem. Ha kell, örök életemben várni fogok rá..

Kicsit gondolkodtam még, mikor Martinus meleg kezét éreztem a derekamon, és azt, hogy fejét a nyakhajlatomba teszi, egy puszit nyom a nyakamra.

Fogadásból Barátnő 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin