①②

581 76 34
                                    

Akşam olduğunda fizik kitabımı elime almış sorularla cebelleşiyordum. Dersleri sevdiğimi söylemiştim ancak fizik ile verdiğim savaşı kimse vermiyordu sanırım. Sorulara bakıp çıldırmak üzereyken telefonuma gelen bildirim sesiyle sinirli bir şekilde telefonu elime aldım. Ekranı açtığımda bilmediğim bir numaradan gelen bildirime göz gezdirdim. Aklıma Yugyeom olduğu düştüğünde tüm sinirim geçmişcesine nefes verdim ve bildirime girdim.

(İsimleri birbirlerini kaydetme şekillerine göre yazacağım)

***********
Selam Bammie

Bammie~
BamBam*
Gereksiz samimiyete gerek yok
Sana da selam Yugyeom

***********
:(
Öyle olsun
Ne yapıyorsun

Bammie~
Ders çalışıyorum

***********
İnek:(
Ve
Teşekkür ederim sorduğun için
Ben de oturuyorum

Bammie~
Ne demek

***********
Sıkıcısın

Bammie~
Beğenemedin sanırım

O sırada üşengeçliğime son verip numarayı kaydedebildim.

Yugyeom
Yok yok beğendim
Diyecek bir şey bulamadım

Bammie~
Peki

Yugyeom
Beni ne diye kaydettim

Bammie~
Yugyeom?

Yugyeom
Efendim

Bammie~
Salak
Öyle kaydettim

Yugyeom
Hmmmm

Görüldü attım. Evet konuşmaya devam etmek istiyordum ancak hemen kendimi kaptıramazdım da. Fizik sorularına geri dönerken gelen birkaç bildirime daha ekrandan bakmayı ihmal etmedim.

Yugyeom
Demek görüldü hmm
Peki
Öyle olsun

Kendimi tutamayarak sırıttım. Ekranı tekrar kapattım ve fizik sorularıyla ilgilenmeye devam ettim.

***


Aradan 10 gün geçmişti ve her şey şaşırtıcı bir şekilde çok güzel ilerliyordu. Yugyeom, Jungkook ve Mi Sun'un yanında benimle ilgilenmiyormuş gibi gözüküyordu. Bu aslında can sıkıcı olsa da elinde olmayan sebeplerden ötürü olduğunu söylediği için çok da takılmıyordum.

Gönlümü almaya çalıştığı için midir bilmem sürekli şirin hareketler yapıyordu ve diğerlerinin olmadığı yerlerde benimle ilgileniyordu. Arada bir kurmaya çalıştığı yakın temaslar beni çılgına döndürse de sakin olmaya özen gösteriyordum.

Bugün okulda olan etkinlik nedeniyle öğleden sonraki tüm dersler boştu. Ben eve gitmeyi kafama koymuştum, boş boş oturacak halim yoktu. Yugyeom ise yalvar yakar bugün buluşmak istediğini mesajla anlatıyordu.

Başta reddedip duruyordum, bunun tek sebebi ise yatmak isteyişimdi. Ama o kadar yalvarmıştı ki en son kabul etmek zorunda kalmıştım. Eve gidip hazırlanacağımı yazdığımda beni onayladı. Sanırım kendisi de öyle yapacaktı. Çok geçmeden buluşacağımız yere de karar verdiğimizde her şey tamamdı.

I HATE YOU - YUGBAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin