1. Bölüm

110 1 0
                                    

Sabah kalkdığımda okula geç kalmıştım. Hemen okul kıyafetlerimi giyip aşağı indim ve kahvaltı yapmadan evden çıktım. Koşturarak gidiyordum ve o anda bir  çocuğa çarptım ve defterlerim yere düştü.

Ben:Çok özür dilerim.dedim

Çocuk:Önemli değil.dedi

Ve o anda tanıştık onun adı Jorge benim adımda (Martina) dedim. Sonra koşmaya devam ve okul yetmiştim ama derse geç kalmıştım.Hocadan özür dileyerek en iyi arkadaşım Lodo'nun yanına oturdum.

Lodo:Her mutlu ve üzgün günümde yanımda oldu yani kısacası gördüğüm en iyi arkadaş :)♥

Okula gelirken olanları Lodo'ya anlattım ve o da inanamadı.Tenefüs zili çaldı ve ders bitmişti. Lodo ile eve gidiyorduk ki yine o çocuğu yani Jorge'yi gördük ve onu Lodo'ya gösterdim. Sonra Jorge bana bakarak güldü.Sanki ben ona aşık olmuştum.Sonra eve gitmeye devam ettik.Eve geldiğimizde odama gittik.Bu akşam Lodo bizde kalacaktı. Ve akşam olunca aşağı inip akşam yemeği yedik.Sinra biz Lodo ile odama çıkıp yattık. Sabah olunca önce aşağı inip kahvaltı yaptık. Sonra yukarı çıktıkve okul kıyafetlerimizi giydik ve evden çıktık.Yine okula giderken Jorge'yi gördük yanımıza geldi.

Jorge:Bende sizi  okuldayım sizinle gelebilirmiyim.dedi

Ben:Tabii gelebilirsin.dedim

Ve okula geldik birde aynı sınıftaymışız.Ve fen dersinde deneylerde eş olduk.Ve zil çalmıştı.Jorge bana okuldan çıkarken birşey dedi

Jorge:Bir yerlere oturalım mı? dedi

Ben:Tamam, olur.dedim

Ve oturunca konuşmaya başladık.

Jorge:Şey..... ben senden hoşlanıyorum.dedi

Ben:Bende senden hoşlanıyorum.dedim

Ve kalktık ve beni evime bıraktı.

Ben:Çok teşekkür ederim.dedim

Jorge:Birşey değil. dedi

Hemen eve girdim ve odama çıktım.Sonra Lodo'yu aradım ve olan biteni anlattım.O da inanamadı.Ve bundan sonra Jorge'yle sevgili olduğuma inanamıyordum. Ve aradan 3 ay geçti ve okulum bitti.Sonra Jorge beni bir cafeye çağırdı ve bende güzel bir şey giyip gittim.Ve bana orada evlenme teklifi etti ve bende kabul ettim.Sonra aradan 1 ay geçti ve biz evlendik. Ve sonra bir çocuğumuz oldu onun adıda (leo) oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin