Már késő este van, 11 óra. A fiatal srác, nem tudott lenyugodni a beszélgetés után. Körbe sétálta a várost. Próbált többet megtudni a polgármesterről, de senki nem mondott semmit. Amikor már elindult volna haza, találkozott egy kapucnis, titokzatos idegennel.
-Ki van ott! ?
-Ismerlek téged... Az Aczél család tagja vagy.
-Mi? Ki vagy te?
-Ismered az új "polgármestert"?
-Na jó van. Ne kerteljél baszki. Itt állunk éjfélkor egy kis utcában és mennék haza, kajás vagyok, meg minden. Szóval, mond el gyorsan mit akarsz!
-Hát jó... Elátkozott kalózok kisebb csoportjával utaztam. Segítettem nekik, és cserébe elvittek egy darabig. Aztán valami szüzet kerestek. És amikor megláttam a házadat... Rögtön tudtam, hogy Te, Aczél családból való vagy.
-Honnan?
-Egy revolver volt a bejáratnál elrejtve. Csak egy igaz Béke Biztosító cselekszik így.
-Aha. Igen. Folytasd!
-Szóval gondoltam, hogy akkor ismered Aczél Andrást, vagyis mostanában Andrew a beceneve. Ő a polgármester. Vagyis az, új "polgármester".
-És aki ő előtte volt... Ő ölte meg az apámat és István bát? És mi van ezekkel a "polgármesterekkel"? Megint kezdek ideges lenni!
-Nyugi. Ez családi vonás. És a válaszom igen. Andrew előtt egy tanács volt. A régi polgármester barátai. Köztük volt az exe és két-három haverja. Durva volt. Megelőzte a III. VH-t halála előtt. Állítólag kétszer is meghalt. Ezek már szuper titkos információk. Sőt mi több, ezek világmegváltó információk. El se tudnád képzelni, hogy miféle lények és titokzatos dolgok vannak itt.
-Na jó. Ez megint sok nekem, de érdekel. Mondj el mindent!
-Majd holnap! Találkozzunk egy nyugis helyen. Megfogjuk beszélni.
-De én most akarom tudni!
-Hát legyen annyi elég, hogy sok köze van a varázslókhoz. A régi polgármester, egy... Isten volt. Sőt. Az egyetlen igaz isten. Ő csinálta ezt az egészet. Ezt szinte senki nem tudta eddig, csak a legjobb barátai.
-És ezt mégis, hogy értsem?!
-Vedd úgy, hogy a világok, rétegekre épülnek. Ő képes volt világokat alkotni. Aztán csinált egy olyan világot magának, ami ugyan olyan, mint a valóság. Később belegyúrta minden eddigi elképzelését a "valóságosnak" tervezett világába. Ott a világ ura lett. Gondolj bele. Autóbotok, Jedik, varázslók, szuperhősök, lovagok, sok fegyver, űrkutatási bázis az űrben, és mindegyiknek a riválisa is itt volt. Mindezt eltitkolta az abban a világban élőknek, akik a valóságosnak szánt világban éltek. Tényleg csak pár, egy-két, talán három barátja tudott erről.
-Az úgy, konkrét geci. Szóval nem gyengén elme beteg volt a pali, mi?!
-Nem egészen. Hanem amikor is az Ő általa valósnak hitt világába csöppent, vagyis az igaz valóságba, akkor ott nem találta a helyét. Depressziós volt, és az öngyilkosságra is gondolt. Ekkor jöttek az ő általa megteremtett személyek, és segítettek neki. Nagyjából ekkor volt az a tragikus eset, legalábbis egy kicsivel ezután történt, hogy végzett apáddal, és Aczél Istvánnal.
-De miért tett ilyet? Hát, ha ő volt a világ ura akkor nem tök mindegy? Megvolt mindene!
-Valóban, de mint mondtam, az ő által generált "valós" világba, bele tömörítette a többit is. Aczél István pedig szeretett a revolverével fenyegetőzni, és nem esett nehezére embert ölni, ha épp felidegesítették. ÉS! Mivel ez egy "valós" világ volt már, és a polgármesternek lépnie kellett, mert hát nem akarta, hogy a saját világából kiszavazzák, ezért megölte a barátját. Azt a barátját, aki segített neki, hogy ne legyen öngyilkos a valós-valós világban, aki utat mutatott neki a sötétségből. Nos ebbe őrölt bele a polgármesterünk... Az ország embere... Az univerzum alkotója. Mindenben amit csinált, ő volt a legjobb. Egy Isten-király volt.
YOU ARE READING
A 24 éves szűz
AdventureRövid részes, ifjúsági szórakoztató regény. A 24 éves szűz, rengeteg emberrel megismerkedik "útja" során. Többször is izgi helyzetbe kerül, amikor is félreértésekbe keveredik. Kalózok, Istenek, kommandósok, háborúk, halál, dráma, +18.