Takže ahoj, mé jméno je Malia a dnes vám budu vyprávět příběh, který mi změnil život....
......
V té době mi bylo 16, a já s rodiči jsme se přestěhovali do městečka jménem Cardiff. Kdyby jste nevěděli, je to v Británii. V té době byla plesová sezóna, takže tak nějak do přelomu leden/únor. Ze začátku se mi ten barák nelíbil, ale postupem času jsem si na něj zvykla. Máma mi řekla, že zítra jdu do školy a že se mám připravit. Byla jsem hodně nervózní, protože na té staré škole mě šikanovali..
Nastal den D, a já jsem šla do školy. Jako na každé střední škole byli skupinky jako třeba šprti, děvky a nějací supr kluci, kteří byli nejhezčí že školy. A to bych nebyla já kdybych jsem se do nějakého kluka nezamilovala... Nejhorší bylo ale to, že už měl nějakou holku. Ta holka byla strašně namyšlená. Už byl konec přestávky, a já jsem šla do školy. Šla jsem do třídy, a tam byl ten kluk co se mi líbil.. Šla jsem si sednout. Ten kluk neměl o mě žádný tušení.. Náhle přišla učitelka, a ta řekla, že mě tady vítá atd.
V té době jsem měla rovnátka a brýle bylo to strašně divný protože jsem vypadala jako nějakej šprt. Na přestávku za mnou šla nějaká holka jménem Mia byla, a je strašně fajn. Od té doby jsme 4ever kamarádky. Povídali jsme si o různých věcech, pak přišla paní učitelka za mnou, a dala mi nějaké informace ohledně plesu, který byl pozítří. Hned jsem nevěděla s kým půjdu tancovat až mě to bylo trapný nemít nikoho na plesu. Pak jsem nějakým způsobem sebrala odvahu, a šla jsem za mým crushem. Zeptala jsem se ho, jestli by nešel na ten ples. On mi ale odpověděl, že už někoho má a že se "omlouvá"..Už bylo konec školy, a ja jsem šla domů. Hned jsem zavolala Mie a povídali jsme si ohledně plesu jak to tam vypadá a jaký si berem šaty. Pak jsem ukončila hovor, a šla jsem na večeři. Po večeři jsem se šla učit a šla spát.
Ráno jsem udělala klasicky rutinu, oblékla jsem se, a šla jsem do busu který jel v 7:00 hodin. Když jsem šla, hned se mi rozbušilo srdce protože jsem vyděla mýho crushe. Panikařila jsem..
Šla jsem, a radči jsem se koukala do mobilu a prohlížela IG. Už jel bus a já jsem nastoupila. Nikde nebylo místo, krom jednoho kde seděl ten kluk co se mi líbil. Neměla jsem jinou možnost, tak jsem se k němu přisedla. Byl to jiný pocit než obvykle, potily se mi ruce, nohy. Bus už zastavil, a já jsem rychle utíkala do školy. Pak mě ale zastavil můj crush zeptal se jak se jmenuji, a že se jmenuje John. Nic jsem neříkala a šla jsem dál. Posadila jsem se, a můj crush taky. Divně se na mě koukal.Už bylo konec školy a já jsem šla do obchodu si najít nějaké šaty na ples. Neměla jsem nějakou představu, prostě jsem se šla jen kouknout jestli by tam neměli něco hezkého. Zalíbili se mi rovnou tři
ČTEŠ
Jsem těhotná!?
RomanceTakže ahoj dnes vám přináším příběh který není podle pravdivé události. Tenhle příběh je na části a tohle bude 1 část příběhu. Snad se vám bude líbit.