🖤 1 🖤

305 14 2
                                    

Здравейте!

Щом сте тук, то това означава, че новия проект, който сте започнали се нужда от корица или нещо от сорта, старата ви е омръзнала или просто разглеждате. Какъвто и да е случай, мога да помогна, но преди това трябва да наложим и някой правила, които да се спазват.

_______________________________________
ПРАВИЛА
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

🔹Поръчка
▪️ В коментарите на частта, в която е бланката според това, което поръчвате пишете, че искате да си поръчате. След като видя коментара Ви го видя ще  потвърдя с ✔️. Когато сте получили отговор може да ми пишете на лично в Wattpad.
▪️При някой Wattpad не им позволява да изпращат съобщения на лично, те могат да ми пишат в Instagram: _.Iva_Belieber._

🔹Друг дизайнер
▪️ Ако сте поръчали от мен НЕ поръчвайте при друг или обратното. Нежелателно и гадно е да се трудиш по нещо дни или седмици наред, а в едни момент просто да ти съобщят, че вече имат.

🔹 Търпение и тон
▪️ Трябва да имате търпение и в предвид, че трейлър се прави по-трудно и бавно отколкото корица. Мога да направя трейлър в рамките на седмица (имайте в предвид, че аз също съм човек, ходя на училище, имам личен живот и имам нужда от почивка), а корица или едит за няколко дни. Но въпреки всичко ще се постарая да бъда готова в по-кратък срок като работя и през делничните дни.
▪️Спазвайте добрия тон. Ако корица или трейлър направени от мен НЕ ВИ ХАРЕСВАТ моля да си ЗАПАЗИТЕ ЛОШОТО МНЕНИЕ ЗА ВАС. Никой от нас не е научен роден. Както аз, сигурно и някой сред Вас все още се учим и е разбираемо да допускаме грешки.

🔹Кредит
▪️ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО в резюметo/описанието на историята/профила пишете, че трейлъра/корицата/едита/комплекта е от мен. Мога да направя изключение единствено само за комплекта за профил.

Може да намерите бланките в следващата част. ⬇️

 ⬇️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Gangster pink »Trailers and Covers« |OPEN|Where stories live. Discover now