Steve ve Brine 2 kardeştiler. Fakat iyi anlaşamıyorlardı. Bu yüzden birgün Brine Steve' e: ben ayrı yaşamak istiyorum Steve tamam mı ?
Steve: sen delirdinmi moblar seni bir şekilde öldürürler !
Brine Steve' in dediklerini aldırmadan evden çıkmış. Yavaş yavaş Steve' in gözünden yaşlar akmaya başlamış ve...
Az sonra Steve' in evinin camı açılmış ve camdan elinde beyaz gözlü 1 adam olan enderman içeri girmiş.
Enderman: "Al bakalım Steve senin kardeşin Brine daha doğrusu HEROBRINE ! Sen Brine' ı yalnız bırakmasaydın bunlar olmazdı Steve !!" Diyerek evden ışınlandı.
Steve enderman gittikten sonra içinden "-keşke brine' ı yalnız bırakmasaydım" cümlesini geçirdi. Steve HEROBRINE hakkında bişey bilmediği için çok Bilge bir amcanın yanına gitdi.
Steve: kardeşimin ismi Brine' dı ve bir enderman elinde beyaz gözlü 1 adamı tutarken onun adı HEROBRINE dedi. Herobrine kim ??
Bilge amca: O zaman Brine' ı bir yaratık öldüdü ve onu HEROBRINE BÜYÜCÜSÜNE götürdü. Brine' ı geri getirmek için herobrine büyücüsünü öldürmen lazım.
Steve: ama onun yerini bilmiyorumki :/
Bilge amca: sana 2 harita vereceğim bu haritaların biri seni herobrine büyücüsüne biri de seni onu öldürmen için gereken malzemelere götürür.
Steve: tamam bana şans dile Bilge amca !
Bilge amca: şans senin tarafında olsun Steve !
Ve Steve haritayı alıp yola çıkar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herobrine Ve Onun Sırrı...
AdventureHerobrine Ve Onun Sırrı! Bu Maceraya Hazır Mısınız??