Nu spune nimic și se pune peste mine eu rostind inuman de tare. Se apropie încet de fata mea și deja știu ce vrea sa facă. Dar nu e greșit ăsta?
-S-saiji-San..Ce vrei sa faci..?
-Vei vedea tu.Nu îmi vine sa cred..Saiji m-a sărutat..Dar nu ăsta e ceea ce nu cred. Nu pot crede ca îmi place, vreau sa îi răspund dar îmi e rușine..Dacă stric sărutul? Nu vreau sa fac asta..Dar dacă nu îi răspund se va supăra..Pana la urma îi răspund iar Saiji face sărutul mai apăsat și e de parcă îmi devorează buzele..Numai de la sărutul lui simt Cum mă exciti..Nu e bine..Nu pot face ceva ca ăsta...Saiji aici rupe sărutul și ridica de tricoul meu pentru al Da jos însă îl opresc.
-Nu este bine ce facem Saiji..h-hai sa ne oprim..
-De ce crezi ca nu e bine ? Nu Îți place ?
-Nu! I-imi place..Dar suntem ambii băieți..Și..
-Și ce? Crezi ca băieții nu o pot face ?
-Da..Pentru ca ei nu au..știi tu..
-Cine ti-a spus ție ca Îți trebuie așa neapărat?
-D-dar atunci Cum o vei face ?
-Vrei sa Îți arăt?
-Nu știu..Cred ca..Vreau puțin.Saiji im Da jos tricoul și începe sa mă sărute pe gat piept și abdomen chiar mușcând uneori, iar eu gemând de plăcerea cauza de atingerile și săruturile lui. Ceva totuși nu îmi da pace, Cum a intra el în mine dacă nu am chestia aia ca la fete?
Saiji îmi da doua degete și eu mă uit la el întrebător.
-lingele Haru..
-De ce ? Nu înțeleg.
-Sa zicem doar ca te pregătesc pentru ce va urma pe viitor.Nu mai îndrăznesc sa spun nimic și fac ce mi-ai spus, îi ling și sug degetele. Nu am înțeles la început dar a devenit excitant sa o fac..Mai ales de când a început sa îmi linga mugurasii. Acum îi suge și îi freacă intre degete iar eu gem ușor de plăcere și uneori îi mușc degetele lui Saiji.
-Aaahh..ah..mhh..S-saiji-San!
Îi geme într-una numele, nu mă pot opri. Saiji își ia degetele din gurita mea si îmi da jos pantalonii și boxerii. Îmi strâng din instinct picioarele rușinat dar el mi le depărtează. Îmi pun mâinile pe fata din cauza rușinii în timp ce Saiji îmi tachinează intrarea cu degetele sale. După asta am simțit Cum își introduce un deget în mine și am simțit Cum îl mișcă. Durea puțin dar..Era în același timp plăcut.