ELİN GÖTÜ BOKLUSUNUN SAÇMA SAPAN YAZDIĞI EROTİK HİKAYESİ 140-150K OKUNUYOR, BENİM MİNNOŞUMUN YAZDIĞI KÜLTÜRLÜ, HEYECANLI, KİTAPLAR FLOP KALIYOR. GÖTÜMÜ KESECEĞİM ARTIK YETER heureyo
~~~~~~~~~
"Kanı verebileceğini söylemişti Diana. Fikrini ne değiştirdi?""Tekmessa kraliçe ile konuşmuş. Senin de her Amazon gibi bir sınavdan geçmeni istiyor."
"Ne sınavı?"
"Bilmiyorum. Cadılar her Amazon için farklı bir sınav belirler. Sınavların neye göre belirlendiğini bilmiyorum."
Hayal kırıklığıyla koltuğa oturup Lauren'a baktım.
"Şimdi ne yapacağız?"
Elini bacağıma koyup hafifçe sıktı.
"Sınavdan geçebileceğini biliyoruz Camila. Sana güveniyoruz. Sen de kendine güven."
"İyi ama sınavın konusunu bile bilmiyorum. Ya geçemezsem ne olacak?"
"Öldürüleceksin."
Derin bir nefes alıp bakışlarımı yere indirdim. Ölmekten korkmuyordum ama önümüze çıkan her engel yaşabileceğime dair olan inancımı azaltıyordu.
"Hala vazgeçebilirsin."
"Hayır."
Hızla ayağa kalkıp Diana'nın yanına gittim. Vazgeçmeyecektim.
"Yapacağım."
Diana ve Lauren birbirlerine bakarken kapıya yaslandım. Lauren'ın yüzü bile gözükmüyorken nasıl bu şekilde anlaşabiliyorlardı?
Ben merakla aralarındaki iletişimi çözmeye çalışırken Lauren ayağa kalktı.
"Hala bunu yapmanı istemiyorum ama seni vazgeçirmeyi denemeyeceğim."
Yanıma geldiğinde Diana onaylamayan bir ses çıkartıp kapıyı açtı. Hepimizin odadan çıkmasıyla kapı tekrar kapanırken merakla Lauren'a baktım.
"Diana senin yüzünü göremiyor ama nasıl sana bakarak ne düşündüğünü anlayabiliyor?"
Hemen önümüzden yürüyen Diana'yı işaret edip elini omzuma koydu.
"Medusa'ya dönüştüğümde yardım etmeleri için buraya geldim. Doktorlar ve kahin beni tekrar insan yapmak için her yolu denediler ama hiç kimse bir çözüm bulamadı. Hippolyta da son olarak kanını bana içirmeyi denedi. Amazonlar diğer güçlerimden etkilenmediği için belki beni güçsüzleştirir diye düşünmüştük ama Hippolyta'nın kanı bana daha fazla güç kazandırdı."
"Her Amazon'un kanı aynı etkiyi mi veriyor?"
"Hayır. Hipoolyta'nın kanı farklı. Yaşayan her Amazon'un ruhu ona bağlıdır. Bu yüzden adada hiçbir şey ondan gizli yapılamaz çünkü Hippolyta düşüncelerini okuyabilir.
"Tamam sen Diana'nın düşüncelerini okuyorsun Peki o?"
"O Hippolyta ve Zeus'un kanından. Hippolyta'nın güçleri onda da var."
"O zaman ben Diana'nın kanını içtiğimde ben de senin düşüncelerini duyabilecek miyim?"
Heyecanıma gülüp omzumu sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Curse of Medusa // Camren (gxg)
Fantasy"İleride ne olacağını bilmiyorum ama bildiğim tek şey seni sonsuza kadar seveceğim." "Bir gün öleceğini bilerek yaşadığında bunu söylemek kolay oluyor." "Ama ben ölümsüz olacağımı biliyorum."