Elátkozott kalózok 2.0

81 2 0
                                    


A kalóz kapitány vacok a fedélzeten. Enyhe hófúvás van, és a hajó körbe van fagyva. Remegőkézzel vesz fel egy törött cigarettaszálat a kapitány, és jeges kezével, a fagyott hulla zsebéből kapja elő a gyújtót.

-Ó, de rohadt hideg van. A Bahamákon kéne lennem és rummal kereskednék... Vagy a Karibi térségben fosztogatni. Bánom is én!- Durmog magába a kapitány, miközben körbe néz.

A jég vörösen és sárgán fénylik, amikor a nap első sugarait engedi szabadjára. A kapitány, kilátástalan helyzetbe van. Ráadásul hullák vannak a fedélzeten.Kicsit távolabb, hatalmas robajjal töri az utat magának egy jéghajó, és szemmel látható, hogy a fedélzeten csupa fagyott ember, de inkább amolyan, "jégpáncélos" emberek vannak. A kalózkapitány elnyomja a csikket, és feláll, majd ki is húzza magát. A Jégkapitány ugrik át pár emberével, amolyan tárgyalás ügyileg.

-Hohó, fiúk! De régen volt már bármi is, ami erre téved. Most meggazdagszunk! 

-Ööö. Nem tudom látszik-e, de most szívtam el az utolsó szál cigit.

-Jégkapitány! Olyan helyes ez a kalóz. Megtarthatom?

-Bazdmeg! Hogy nem olvad el a jégpáncélod, te buzi! ... Amúgy nem! Ha a mi kis kalózunk nem tud értéket felmutatni, akkor megöljük.- Vissza fordul a kalózkapitányhoz. -Szóval, mi van az utolsó cigivel? Csak nem csóró vagy?

-Ami azt illeti... Az angol hadi flotta elvitte a szigetemről az összes aranyomat és kincseimet. Van egy nyakláncom, ami négyezer aranytallért is érhet. Nos egy napi díja egy kalóznak, úgy 3-4 tallér. Szóval megegyezhetünk. 

-És miről egyezkedjünk kalóz?!

-Hát, ha segítetek vissza szerezni a kincseimet, akkor fejenként kaptok tíz aranytallért, engem meg elvisztek utána a Karibi térségbe, egy kikötőbe. Szerintem, ez jó üzlet!

-Hülyének nézel? Mégis mennyit rejt az a kincs? ... A felét kérjük, és az utazásért neked kell fizetned.

-A hogyne, meg az én anyám is az üzlet árát képviseli?! Akkor kaptok fejenként húsz aranytallért, és az utazásért kaptok plusz pénzt. Ez az utolsó ajánlatom. Elvégre én nem szorulok rátok!

-Ö. Egy halottakkal teli fedélzetén vagy, és a hajód nem bír megmozdulni, mert körbe fagyott.

-De ha nem mondom, hogy van kincs, akkor ti csak céltalanul bolyongtatok volna itt, körbe, körbe.

-Tételezzük fel, hogy segítünk vissza szerezni a kincsed. De mi átkozottak vagyunk. A jeges helyet nem hagyhatjuk el.

-Nos semmi probléma. Én magam is elátkozott vagyok. Szóval én feloldozhatom az átkotokat.

-És hogy?!

-Úgy, hogy át veszem, a kapitányi posztot!- Súgja a kalózkapitány a jégkapitány fülébe, majd kardot forgat a jeges testébe, amitől az holtan rogy a földre. A legénységről leesik a jég, és a jég hajó is átváltozik. Mindenki kalózosan néz ki, de valójában a jéglegénység, egy elveszett angol hadiflotta hajójának emberei. Most már mind kalózok és a kalózkapitány az új főnök. Az új hajó neve pedig, "a Jeges múlt". Ezzel a kapitány is tiszteleg a övéiért, és a legénység sem felejti, hogy min mentek keresztül.

A 24 éves szűzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora