Tisztelt olvasók!
Sajnálattal kell közölnöm, hogy Clark Redwood 2019. Január 1. öngyilkosságot követett el. A közkedvelt színésznő az említett éjszaka fejbelőtte magát. Emlékeztünk róla kellő tisztelettel...
(Részlet egy KITALÁLT újságból)
Azonnal felpattanok és lakótársam idegesítő kérdéseit figyelmen kívül hagyva kiviharzom az ajtón.
- Taxi!- kiálltok. A kis fekete jármű megállt előttem. Lediktáltam a címet, és elindultunk. A helyszínt lezárták, de mindez nem kifejezetten érdekelt. Az utamba álló rendőrökket nemes egyszerűséggel félrelöktem, egészen addig amíg el nem értem a rendőrfőkapitányhoz.
- Had nézzem meg a hullát.- csöppet furán nézett rám.
- Mégis miért? Öngyilkosság történt, ez egyértelmű!- kezd idegesíteni ez az ember.
- Annyit kértem, hogy megnézhessem, nem kommentárokat.- ettől kicsit visszarettent. Most jon az hogy...
- De ez törvényellenes!- pontosan. Előszedek egy köteg pénzt, egy papírt és egy tollat.
- 10000 dollár...
- Loptad?- ennyi.
- KÉRTEM HOGY FÉLBESZAKÍTSON?!- üvöltöm- mert szerintem nem.- mondtam egy kis hatásszünet után.
- Szóval itt ez a 10000 dollár, ha aláírod a papírt, a tied.- a papír természetesen felhatalmazás, hogy be tudjak menni minden nyomozás területére. Nem hülyeség, mi?
A felügyelő mohón a papírért nyúlt és a kijelölt helyen ráfirkantotta a nevét, majd kikapta a kezemből a pénzt. Amíg számolta a lét bementem. Körbenéztem.Eltört tükör. Véres kéznyomok. A jobbkéz erősebb, a nő jobbkezes. Lövés a baloldalt. Ablak nyitva. Üveg megrepedve. Ablakzár kitörve. Ajtókeret megrongálva. Falon karcolás... egy minta. S... egy üzenet. S... H... E... I... L... A. Sheila. Egy lánynév. Ha fejbelőtte magát nem volt ideje felírni a falra. A körme le van törve, azzal véste a falba. Kije lehet Sheila? Lánya? Túl fiatal. Anyja? Nem, az anyja Karen Hierst, szintén színész. Barátnő... igen, az. Kék kabát fekete harisnya. Csinos, indult valahova, kezében a kulcs és a telefon. A kulcs! Lekopva, azzal is véshették. De akkor mi lett a körmével? Rágta. Félt vagy izgult. A gyilkos nem egyből lőtte le. A zsebe. Van pénze? Nincs, csak a pénzcsipesz. Hirtelen lett levéve, letépődött egy pénzdarab. Százdolláros. Nagy köteg volt, a csipesz egészen kitágult. Kirabolták? Gyorsan akart fizetni? Hirtelen vette elő, olyan gyorsan nyitotta ki a zsebét hogy leszakadt a gomb. A gomb, hol a gomb?...
- Jennifer! Jennifer?- ahhhhhhhhmieeeert kell bejönni?
- Igen?
- jól van? Itt mászkál csendben tíz perce. Öngyilkosság, ugye?- hát tisztelt rendőrfőnök, nem.
- Nem. A nő jobbkezes volt, a lövés a baloldalon van. Ki akar ilyen kicsavart pózban meghalni.- megálltam a beszédben, még egyszer körbenéztem.- Hol a pisztoly?
- Elvittük. Nem tűnt fontosnak.- te. Jó. Ég.
- Mondja maga teljesen hülye?! Tényleg nem gondolja meg a tettei következményeit?!
- Nem gondoltam hogy fontos lehet, Ms. Watson. Sajnálattal közlöm viszont, hogy nem segíthet az ügy megoldásában.
- Ó, igen? Szerintem pedig segíthetek.- előveszem a felhatalmazást, amit aláírt. Nqgyot sóhajt és megcsóválja a fejét.
- Rendben. Nem nézem jó szemmel amit csinálsz, de ha be tudod bizonyitani, hogy megölték, és rendesen végigviszed a sztorit, akkor segíthetsz máskor is, és magam vállalok érted felelősséget. Áll az alku?- nyújtja a kezét. Mosolyogva fogom meg és rázok rajta egyet.
- Áll.- így kell alkudozni emberek. Profi vagyok tudom.
Ezek után büszkén mentem haza. Részt fogok venni a nyomozásban. Nem fogok rájuk hallgatni. Abban állapodtunk meg hogyha megoldom az ügyet akkor elintézi, hogy magánnyomozó lehessek.
Kezdjünk neki.Szevasztok gyermekeim! Üdvözlök mindenkit az oldalamon! Remélem tetszik a sztori első része. Ha igen, csillagozzatok! Nagyon sok ötletet vettem a netflix Ssherlock Holmes című sorozatából, ezért néhol hasonlíthat rá. Ez a rész kicsit rövidebb lett, próbálom majd elérni hogy 1000 szavasak legyenek a fejezetek.
Puszi: Lili
YOU ARE READING
A Redwood Projekt
Mystery / ThrillerJennifer Watson szociopata, de csöppet sem veszélyes. Sokkal könnyebben veszi észre az összefüggéseket, mint az átlag, így elôszeretettel old meg különféle rejtvényeket. Ám egyik nap nagyon különleges dologra jelentkezik...