Początek

7 0 0
                                    

1.Pierw klikasz przycisk :Nowa Gra. lub w przypadku wersji Angielskiej klikasz: New Game               2.Gdy już klikniesz ,,Nowa Gra'' Są opcję świata który chcesz posiadać masz tam 3 opcję: Creative , Survival , Przygoda. Klikasz ,,Survival'' Masz tam też pasek w którym możesz wpisać nazwę swojego świata .                                                                                                                                                        3. Gdy skończysz wpisywać nazwę i wybierzesz tryb musisz kliknąć gotowe.                                             4. Gdy ci się załaduję powinieneś zebrać 20szt. drewna (by zebrać na komputerze i laptopie musisz przytrzymać lewy przycisk myszki, a na P.S 3 lub 4 musisz przytrzymać ,,X'')                               5.Otwórz ekwipunek (Na komputerze lub laptopie klawisz ,,E'' a na P.S ,,Kwadrat''                            6.Tworzysz z drewna inne drewno panelowe. (Możesz przełączyć rodzaje drewna)                                7.Tworzysz z drewna panelowego ,,Crafting Table'' i zabierasz do ekwipunku.                                        8. Szukasz 3 owiec które musisz zabić .                                                                                                                         9.Gdy już masz wełnę tworzysz łóżko ponownie klikasz na komputerze ,,E'' a na P.S ,,Kwadrat''     10.Szukasz jaskini (Uważaj! Potwory najczęściej się tam czają , nie wybieraj się tam w nocy!)           Kolejna część za niedługo.

Jak Zacząć Grę w Minecraft  /Poradnik/Where stories live. Discover now