Σήμερα στεναχωριέμαι 2 φορές. Σήμερα θα δακρύσω 2 φορές. Τα αγαπημένα μου μικρούλια σήμερα κάνουν Disband. Το χρονικό διάστημα των 2 χρόνων πέρασε γρήγορα και ευχάριστα με νίκες μα κυρίως με καλή μουσική και απίθανη παρέα. Για όλους εμάς που εντάσσονται στο fandom παρόλο που ξέρουμε ότι το group αυτό κάποια στιγμή θα χωρίσει είναι δύσκολο. Προσπαθούμε να εστιάσουμε στο τώρα. Εμείς δεν βιαζόμαστε να δούμε το μέλλον, δεν μένουμε στα λάθη του παρελθόντος και ζούμε το τώρα.
Στους αγαπημένους UNB:
Είχατε την ευκαιρία να κερδίσετε μια θέση στον ήλιο ανάμεσα σε άλλα idols που ζητούσαν μια δεύτερη ευκαιρία και τα καταφέρατε. Μπορεί να μην γίνατε γνωστοί, μπορεί να μην φέρατε αρκετές νίκες και μπορεί να πήρατε λίγα βραβεία αλλά για εμάς ήσασταν για εμάς γνωστοί, ήσασταν ολόκληρος ο κόσμος. Μας χαρίσατε όμορφη μουσική, συναυλίες, γέλια και μας κάνατε παρέα. Ειλικρινά λυπούμαστε. Μακάρι να σας είχαμε δώσει περισσότερα γιατί πραγματικά αξίζετε ολόκληρο το σύμπαν αλλά και πάλι είστε ευχαριστημένοι με αυτά που ήδη έχετε. Εύχομαι να συνεχίσετε να δουλεύετε σκληρά για να κερδίσει ο καθένας για την δικιά του ομάδα. Θέλω να θυμάστε ότι ακόμα και αν πέσετε στο 0 υπάρχει τρόπος να ανέβεις στο 10. Υπάρχουν πάντα δεύτερες ευκαιρίες, σας ευχαριστούμε που μας το δείξατε. Εύχομαι επίσης να είστε ευτυχισμένοι, υγιής και να θυμάστε όλα όσα περάσατε μαζί. Σας ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές.
Και στους αγαπημένους Wanna One:
Εύχομαι όλα να πάνε κατά ευχήν, να δείξετε στον κόσμο τι μπορεί να κάνει ο καθένας σας ξεχωριστά, να μεγαλώσετε ακόμα πιο πολύ ως καλλιτέχνες μα κυρίως ως άνθρωποι. Θέλω να πω πως τα καλύτερα έρχονται, ότι αυτή είναι ακόμα η αρχή, ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο που σίγουρα θα περιέχει όμορφες στιγμές, γέλιο, βραβεία, σκληρή δουλειά και καταπληκτική μουσική. Καταφέρατε να ταρακουνήσετε την 3η γενιά της Kpop, να ενταχθείτε στις μεγάλες δυνάμεις και από την αγάπη για το επάγγελμα και από την σκληρή δουλειά να γίνεται σπουδαίοι.
Σας αγαπώ πολύ, θα συνεχίσω να σας υποστηρίζω, θα συνεχίσω να ακούω την μουσική σας, θα συνεχίσω να σας παρακολουθώ και θα συνεχίζω να θυμάμαι την αρχή, την μέση και το ένδοξο τέλος για πάντα.
YOU ARE READING
Kpop Εγκυκλοπαίδεια || Ολοκληρωμένη
Random❝ Η δική μου Kpop Εγκυκλοπαίδεια ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #58 στο τυχαίο ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 Opinions ✌️ Υψηλότερη θέση: #47 Kpop