𝐀 𝐯á𝐫𝐚𝐭𝐥𝐚𝐧 𝐮𝐭𝐚𝐳á𝐬

91 11 0
                                    

Miután befejeztük a sétálást visszamentünk a lovardába, ahol elköszöntem Fannitól, mivel ideje volt elkezdeni az edzést.
-Találkozunk később!-köszönt el Fanni, én pedig intettem neki.
-Szia Fanni.
Miután elköszöntem Fannitól elindultam a kifutóba.
-Vivi, végre.-szaladt hozzám Evelyn. Intettem egyet, majd kérdőn néztem rá.
-Mikor kezdjük az edzést?-kérdeztem.
-Most. Na gyere-szállt fel a lovára, majd elindult. Én pedig követtem.
A Sunfield farmhoz érve valami kiszúrta a szemem. Mégegy lószállító. Ajjajj.
-Nos Vivi. Ma elmegyünk Új Dombtetőre a Tükormocsárhoz.-jellemtette be. Aham. Szóval ezért kellett két lószállító..
-Ahhhhammmmmmmm-mondtam bizonytalanul miközben előkerestem a rágóm.
-Gyere már!-sürgetett, miközben én bevettem két rágót a számba.
-Jó, jó.-kezdtem el csattogtatni miközben leszálltam Luláról. Bevezettem a lószállítóba, majd beültem előre.
Az út nem volt hosszú, hamar eltelt a 2 óra. Én zenét hallgattam, a sofőr csendben vezetett és Lula is csak párszor panaszkodott-a maga nyelvén:).
Kipattantam a kocsiból, majd csalódottan konstatáltam, hogy megint elzsibbadt a lábam. Remek.
Amikor már újra lábra tudtam állni, kivezettem Lulát a lószállítóból, majd követtem Evelyn-t, aki idő közben megindult Dalmával a nyomában az istállóhoz. Mint kiderült Evelyn lerendezte a szállást nekünk és a lovaknak is, úgyhogy legalább ezzel nem kellett bajlódni. Mivel délután 18:00 volt ezért ma már nem edzettünk, úgyhogy beraktuka lovakat a boxukba és elindultunk a szállás fele. A szállás egy négy csillagos hotel volt, és egész közel is volt a lovardához. Amint Evelym lerendezte szobánkat a recepciónál felvittük a cuccainkat a szobába. Amíg Evelyn elment letusolni, addig én átnéztem az étlap kínálatát, mert Evelyn egy olyan szobát választott, ahova lehet rendelni kaját. Amikor megvoltam a választással (sonkás sajtos pizza+kóla :3) bekopogtattam a fürdőbe, hogy megkérdezzem Evelyn, hogy mit kér.
-Mit kérsz vacsira? Én sonkás sajtos pizzát, de csak a felét tudom megenni, nem kérded a másikat?-kiáltottam be.
-De, meg még kérj hozzá egy ásványvizet! Köszi-hangzott a válasz.
Megrendeltem a kaját, majd amíg vártam dobtam egy üzenetet Fanninak, hogy megérkeztem. Igaz nem tudtam róla ezáltal ő sem, hogy megyek ma valahova, de mindegy. Sajna nem tudtam bepakolni semmit a telefonomon, a töltőmön a pénztárcámon és a rágómon kívül, de majd megoldom. Valahogy.

𝐓𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞, 𝐰𝐡𝐲?Место, где живут истории. Откройте их для себя