SE02E03

229 14 5
                                    

Halii! Mikor ezt a részt írom, 2019.06.26. 3:55 van😂 igen nem tudok aludni🤷🏿‍♀️Nem tudom mikor kerül ki a következő rész, addig is jó olvasást!

A few moments leter..

Reggel korán keltünk, mivel ma ismételten suli van, de már csak 1 hét.

-Martinus..Martinuus!-jólvan, hát óké
-Tinuskaaaaa.-nem válaszolt..

Magam sem tudom miért, de megcsókoltam. Igen, még mindig szeretem őt, bármit is vétett. Ő az Én Martinus Gunnarsenem marad..ameddig ezt lerendeztem magamban, Martinus visszacsókolt.

-Sajnálom hogy nem becsültelek meg eléggé.-ült fel az ágyon
-Figyelj, én mindig is szeretni foglak, hiába tetted meg, az a múlt, és minden ember hibázik.-ültem fel én is, majd fogtam meg a kezét
-Tényleg megbocsáltasz?-mondta egy kisfiús mosoly kíséretében

Imádom, mikor így mosolyog. Olyan vonzó, és szexi lesz tőle.

-Igen Martinus. Megbocsáltok.-mosolyodtam el
-Köszönöm. Nagyon, nagyon, de nagyon szeretlek, remélem tudod.-pirult el, majd adott egy szájra puszit.
-Viszont most szerintem keljünk fel, és készülődjünk suliba.-keltem ki a pihe-puha ágyból.
-Deh..ahh...faszom..nem akarok!-nyavajgott
-De menni kell...csak 1 hét szívem..
-Az élet kemény, mint a faszom..-motyogta
-Ja, meg rövid is.-motyogtam én is
-Mit mondtál?-nyomott óvatosan a falnak
-Mi? Én? Semmit!-vágtam rá
-Akkor jó.-suttogta ajkaimra, majd egy lágy csókot adott

Mikor mindennel készen lettünk, elmentünk a pékségbe megvenni a mai kajánkat, majd Tinus összekulcsolta az ujjainkat, így folytattuk utunk az iskola felé. Igazából, semmi kedvem nem volt bemenni, ahogy Tinusnak sem, de muszáj lesz. A terembe beérve senkinek sem volt új dolog az, hogy kézenfogva  sétáltunk be.

[...]

Sok minden nem történt ma, csak leadtuk a könyveket, és játszottunk..úgy érzem, hogy ez egy másabb hét lesz..
Martinus most megy túrnéra, ahova persze engem is visz, nem mondtam nemet, mivel úgy sem lett volna dolgom a nyáron, így hát legalább világot járhatok.

~Az igazat megvallva..mikor kicsi voltam nagyon szegények voltunk, szinte segélyből éltünk, hisz a szüleim fizetése alig haladta meg az 50 ezer forintot havonta..mikor nevelőszülőkhöz kerültem, másabb lett a helyzet. Néha kaptam márkás cuccokat, de mem nagyon érdekeltek..pár év múlva elballagtam általánosból, így egy szakmát választottam, hogy keressek pénzt a családomnak, és magamnak. Persze, a nevelőim is elhagytak..így lettem egyedül. Így találtam rá a Gunnarsen családra..~

Martinus épp csomagol, én már becsomagoltam mindent az útra. Mivel Pénteken indulunk, és még csak kedd van, így a hétköznapi tárgyakat, pl. papucs,fogkefe-fogkrém, és hasonlók még nem kerültek bele a bőröndbe.

Mindenesetre, kíváncsi vagyok, milyen helyekre fogunk menni.

Remélem tetszett ez a rész!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fogadásból Barátnő 2Where stories live. Discover now