Natočili sme video. Malo pár minút a v ňom sme prijali KSI-ovu výzvu. Takto o pol roka, budem stáť pred Christianom tvári v tvár a budeme sa biť. Nejde len o zápas. Toto je vojna gangov. Jeden boss vyzval druhého. Nejde tu len o výhru. Ide o prežitie celého gangu.
Celý internet žije týmto celým. Raekčné videá pribúdajú ako na bežiacom páse. Niektorí mi vyčítajú, že sa hrám na veľkého máča, a že mám zaliezť späť. Väčšina však nadáva Christianovi že ma vyzval. Že ako mohol vyzvať dievča.
Celé osadenstvo domu plus Jake sme sa stretli na večeri. Logan objednal pizzu, lebo videl, že niesom v stave niečo variť. ,,Čo ste cez deň robili?" Opýtal sa Corbyn, keď sme si sadali za stôl. Mala som oblečené len tepláky a tielko, a mala som čo robiť aby som zakryla červené oči od plaču. A všetko to ostatné.
,,Nič zaujímavé. A vy?" Odpovedal mu Jake. ,,Robíme album. A dnes sme počuli niektoré z hotových pesničiek, a bude to bomba." Nadchýnal sa Zach. Ja som sa snažila čo najrýchlešie do seba nacpať pizzu, aby som mohla odtiaľ odísť. Od očí. Ktoré ma mohli pozorovať. A pýtať sa. ,,Nikdy som ťa nevidel do seba až tak rýchlo házdať jedlo. Mohla by si súťažiť s Jackom. " okomentoval moje požieranie Jonah. Ja som vynaložila všetko úsilie a snažila som sa zdvihnúť kútiky. Aspoň trochu. Ale asi to nevyšlo. ,,Čo sa s tebou robí?" Premeral si ma Zach. ,,Už dlho si sa nezasmiala. Dlho si netancovala. Skrývaš sa vo svojej izbe. Chodíš ako múmia. Neustále máš oči červené od plaču. Tak čo sa kurva deje?" Opýtal sa ma Daniel. Dlho som sa pozerala do svojho taniera. Na nedojedenú pizzu čo na ňom bola. V tomto okamihu mi žalúdok spravil salto, a ja som rýchlo šprintovala do kúpelne. Kľakla som si ku záchodu a vyvracala som všetko, čo sa v mojom bruchu nachádzalo. Priehol ku mne Jack a objal ma. Počula som, ako prišli aj ostatný, ale Jack im kývol, aby odišli. Zavrel dvere. ,,Ak sa so mnou chceš o niečom porozprávať, povedz to. Vypočujem ťa. Ak nechceš aby sa o tom dozvedeli ostatný, vporiadku. Len už sa na teba neviem pozerať, ako sa trápiš." Kľakol si ku mne. Umyla som si a vypláchla si pusu. Sadla som si oproti nemu. Zobral mi ruky do tých svojich. Vyzerali tak malé. Cítila som jeho teplo. A tak som začala. Porozprávala som mu o všetkom. O mojej minulosti, a gangoch podvodoch a zločinoch. O mne a Zachovi. A mojej láske k nemu. O tom, čo mi robí. A aj o tom, ako ma prinútili prijať výzvu. Keď som skončila, po lícach sa mi kotúľali slzy. A on ich mal na krajíčku. Hrdlo som mala vyschnuté od toľkého rozprávania. Ale bolo mi ľahšie. Len o trochu, ale aj to bola veľká zmena. ,,Si odvážna. Kurva moc. A miluješ ho, keď pre neho riskuješ toľko." Povedal mi keď som sa zdvíhala zo zeme. ,,Ale mala by si sa zamyslieť nad tým, či si to zaslúži. Či by to isté, čo teraz robíš t ypreňho, spravil aj on pre teba." Smutne som si povzdychla. ,,Nikomu o tom nehovor. Nikdy. Teda dokým ti to nedovolím. " on prikývol, a ja som vedela, že svoj sľub dodrží. Pozrela som sa ešte do veľkého zrkadla nad umývadlom. Vyzerala som ešte horšie ako pred tým. Ak to teda vôbec bolo možné. Musím začať poriadne cvičiť. Aby som mala aspoň nejakú šancu. A musím sa stretnúť s Oliverom a ostatnými. Varovať ich.
Vyšla som aj s Jackom z kúpelne a všetci chalani sedeli oproti na gauči. ,,Počuli ste niečo?" Opýtal sa ich Jack. ,,Nie. Aj keď ver mi, že som mal sto chutí ísť k tým dverám a rozkopať ich." Povedal Daniel. Pokrčila som plecami, a chystala som sa na odchod. Táto situácia mi bola vrcholne nepríjemná. 14 párov očí na mňa upieralo pohľad. A ja som nevedela čo. Čo im mám povedať alebo spraviť. Tak som išla ku Danielovi a objala som ho. A takto zaradom úplne každého. Posledný zostal Zach. Podišla som k nemu a tiež som ho objala. On mi pošepol do ucha tak, aby to ostatný nevideli ,,Dnes ťa najebem jak nič. A ty mi dnes povieš, že ma ľúbiš. Jasné?" Odtiahla som sa, a nedala som na sebe poznať, že ma to úplne vykoľajilo. ,,Čl sa teda stalo?" Opatrne sa ma opýtal Jonah. Záporne som pokrútila hlavou a odišla som.
Všetkých ich ľúbim. A všetkých ich ochránim. Všetkých do jedného. Nedovolím aby sa im niečo stalo. A ani nechcem, aby o tom vedeli. O tom, že ich budem chrániť. Aj keby som mala zomrieť.
Obliekla som si priliehavé kožené nohavice, braletku, v ktorej mi bolo veľmi zretelne vidieť moje tetovanie. Hlava zúrivého leva. Doteraz som ju pred všetkými tu zakrývala poriadnou vrstvou make-upu. Ani Zach si ju nevšimol. Hodila som na seba ešte koženku. Zbehla som dole po schodoch. Bol tam Jake, Daniel a Jonah. ,,Čo to tam kurva máš?" Zhrozene povedal Dani. Uškrnula som sa, ale neodpovedala som mu. Teraz som sa cítila presne, ako za starých časov. Bola som rozhodnutá to rozbaliť. Nájsť môj gang, a dať ich dokopy. Ukázať im, kto im velí. Pištole a nože, ktoré som si hore v izbe poriadne poschovávala, mi teraz narážali do stehiena paží. ,,Jake neviem o ide robiť, ale zastav ju." Žiadal Jonah. Jake sa ku mne rozbehol, a chcel ma schmatnúť za ruku. Predpokladám. Stustila som do behu so garáže. Rýchlo som nasadla na moju Kawasaki a vytúrovala som motor. Na perách som mala stále ten kstý úškrn. Toto som ja. Medzi gangami som mala v minulosti istú povesť. Isté meno. Meno dievčaťa, ktoré sa ničoho nebojí. Meno korého sa však boja všetci. Všetci čo vedia, kto naozaj je. A ona spala. Od toho, čo som odišla z New Orleans. Celý ten čas, čo som bola v LA spala. Ale dnes nie. Dnes sa to dievča prebralo. Zatočí svetom ako nič. Zničí všetkých, čo jej chú robiť zle. Zabije ich. Strčí do cely. Ochráni milovaných a zničí neznášaných.
Dámy a páni, Bloody sa vrátila.🌹
Som zvedavá na to, ako si myslíte že to dopadne. ✨✨✨✨✨✨✨✨
KAMU SEDANG MEMBACA
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
Fiksi PenggemarLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...