7.rész

60 5 0
                                    


   
   •Lisa szemszöge•

Lolát kiraktuk a házánál. Kívülről fehérre volt festve és elég picike volt. Szép virágokat láttam,anyukája biztos sokat foglalkozik ilyenekkel. Ránéztem Lisára,és vigyorogva integettem.
-Holnap találkozunk!-integetett ő is.
Elhajtottunk,mentünk haza. Anya bekapcsolta a rádiót,megszólalt a kedvenc zenèm. Nem bírtam ki,hogy ne dúdoljam. Átnyúltam az ülésen,feltekertem a hangerőt,anya csak nevetett. Miután megérkeztünk kipattantam a kocsiból. Mamám ült kint a teraszon,mikor meglátott minket mosolyogva odajött.
-Jól érezted magad?
-Igen nagyi, minden jó volt.Nagyon jó filmet néztünk!
Kérdőn pillantott rám,ezért elmeséltem neki. 10perc után végre felmehettem a szobámba. Annyit beszéltek,hogy már nem bírtam hallgatni! Megkönnyebbülve dobtam le a fekete vans cipőmet,és bedőltem az ágyba. Akaratlanul is eszembe jutott Chuck,nem tudtam kiverni a fejemből. Ahhoz képest amennyire mondta Lola,hogy milyen flegma,nem is az. Velem legalábbis még nem volt az.
Gondolkozásomat Tanja szakította meg,aki lihegve kuporodott mellém,elaludt. Mosolyogva simítottam végig puha szőrén,majd elmentem zuhanyozni. Pizsamának felvettem egy hosszú,viseltes pólót. Imádok itthon ilyenekbe lenni. Felraktam egy maszkot az arcomra,mert mindig csütörtökön szoktam. Telefonom pittyent egyet,én meg kisiettem a fürdőből. Egyébként a fürdő az én szobámon belül van,ez csak az enyém.Ezen kívűl még egy van lent az alsó szinten.
Kiértem a fürdőből,amikor megláttam hogy ki írt majd' kiesett a szemem a helyéről.
Chuck B:Lias mondanom kel valmit...
Úristen,tuti részeg. Nem tudtam mit kezdjek ugyhogy egy kis ideig nem írtam vissza. Ekkor újra üzent valaki.
Chuck B: LisaaAs!!!?
Úgy látszik vissza kell írnom...
Remegő kezekkel nyomkodtam a billentyűzetet.
Lisa L: Mit szeretnél Chuck?
Pár pillanat után jött is a válasz.
Chuck B: Igazáoból?
Lisa L: Igen!
Chuck B: Téged. Márrr aza elsőhm pilanatgól kezdve.
Majdnem felnevettem mikor elolvastam.Az lehetetlen,hogy engem akar,amikor van barátnője,és alig ismerjük egymást.
Lisa L: Jólvan,majd megbeszéljük ,de ne ma. Most menjél pihenj le egy kicsit.
Chuck B: oylan szepp vagy. Gyönyörűha...
holnap igéreeeam,hoyg beszlünk. Vigyxázz magaddra.
Nem tudtam eldönteni,hogy erre írjak-e,de úgy voltam vele,hátha nem ír,ha én se.
Gondolkoztam,hogy vajon miért írt nekem,és arra jutottam,lehet összeveszett   Eleanorral. Kiváncsi leszek,holnap beszélni fogunk-e. Mindenesetre azért magyarázatot adhatna,hogy ez mi volt. Nem akartam ezen sokat agyalni,ugyhogy bekapcsoltam a tv-t hátha megy valami izgalmas. Jól betakaróztam,és a nagy meleg hatására magával ragadott az álom.
Hajnal 2kor sikeresen felkeltem. Felültem az ágyon,és nagyon szomjas lettem. Felvettem a nyuszis mamuszomat,és leszaladtam az emeletről. Próbáltam nem nagy zajt csapni,nehogy anyáékat felkeltsem. Odaosontom a hűtőhöz,kivettem egy flakon vizet. Megkönnyebültem,hogy van még szénsavmentes,a bubisat nem szeretem.Felvittem  magamhoz,és kortyolgattam belőle. Egyáltalán nem éreztem magamat álmosnak,nem tudtam mit kezdjek magammal. Ránéztem a telefonomra,azt jelezte,hogy Chuck hívott 3-szor (!!!) Eltudom képzelni mennyit ivott este még plusszba. Azért jó érzéssel tölt el,hogy gondol rám,egyben viszont meg is ijeszt. Nagy nehezen ismét elaludtam,reggelig fel se keltem.

Elveszve benned!Место, где живут истории. Откройте их для себя