1

7.2K 206 85
                                    

BTS în rol de iubit

Concept: Vine acasă de la serviciu și te găsește plângând din cauza unui film.

️✴〰️

Namjoon》

Vine imediat la tine, luându-te in brațe strans. Imediat, aflând motivul supararii tale, râde ușor si spune:

- Of, iubita mea, și incepe sa iti cânte ceva liniștitor.

《Seokjin》

Se sperie și vine repede la tine. Îți ia fata in palmele sale si te intreaba de mii de ori ce ai pățit. Aflând, îți lasă un pupic pe buze, imediat ducându-se sa îți pregătească mâncarea ta favorită.

《Yoongi》

Vine îngrijorat in living, acolo unde te aflai și se pune langa tine. Te privește lung, mai apoi întrebând ce ai. Aflând răspunsul, pufnește ușor amuzat.

- Oh, haide iubito. Unde e fata mea rea, care îmi mănâncă zilele?

《Hoseok》

Nici nu apucă să se descalte, ca fuge la tine. Se pune pe genunchi în fața ta, foarte speriat.

- Ce a pățit ingerasul meu?

După răspunsul tău, se pune langa tine si îți pune capul pe pieptul lui, brațele sale, inconjurandu-te. Oprește televizorul, urmând să te sărute de nenumărate ori.

《Jimin》

Pregătit de joacă și înfierbântat, intră în casă super încântat, însă fericirea lui se destramă rapid. Vine rapid la tine si te intreaba din ușa ce ai. Oftează după ce ii spui, apoi spune:

- Iubito... Ca sa te invelesc, îți voi face cunoștință cu prietenul meu.

《Taehyung 》

Intră în casa, fiind fericit să te vadă dupa o zi atât de grea. Aude plansetele tale imediat cum intra, speriandu-se.

Te strigă îngrijorat, în timp ce se descalta, iar tu te duci la el supărată. Ii spui ce ai pe suflet, apoi Taehyung te ia in brațele sale.

- Iubita mea frumoasă. Ai o inimă atât de sensibilă, îți mângâie părul, plasând un sărut pe buzele tale.

《Jungkook》

Te aude și oftează, tu mai mereu plângând din nimicuri. Se duce la bucătărie și îți ia un pahar cu lapte, venind la tine. Ți-l întinde si isi pune mâna pe spatele tau.

- De data asta la ce te-ai mai uitat, întreba, privind televizorul.

〰️✴〰️

BTS Text ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum