coldplay - another's arms
Jeon Jungkook olmaktan hep nefret ederdim. Hala ediyorum. Muhtemelen edeceğim de. Şu an mesela kendimden nefret ediyorum çünkü senin aklında o var sevgilim. Ben bunu kaldıramıyorum. Anlıyor musun? Zihnim kabullenmek istemiyor belki ama farkındayım her şeyin Taehyung, farkında olmak zorundayım. Sen şu an onun kollarının arasındasın, bunun da farkındayım mesela. Ama bu sana olan sevgimi değiştirmek için yeterli bile olamaz.
Senin onu sevdiğinden daha fazla sevdiğimi biliyorsun seni, ama bunu söyleme sebebim seni ondan uzaklaştırmak değil. Ben sadece senin mutluluğunu istiyorum. Eğer mutluluğun benimle birlikte olabilecek olsaydı muhtemelen şu an onun kolları arasında değil de benimkilerde uyuyor olurdun sevgilim. Ama olsun, ben alışığım, ya da alışırım. Artık her neyse.
Tanrı benden nefret ediyor Taehyung, adım gibi eminim ki tıpkı benim kendimden nefret edişim gibi tanrı da benden nefret ediyor. Elimde ne var ne yoksa hepsini teker teker alıyor mesela. Ama ben hala inanıyorum. O benden nefret ediyor olsa bile ben hala inanıyorum bir gün iyi ve güzel şeylerin de başıma gelebileceğine.
Hoseok hyung seni seviyor değil mi? Lütfen sana güzel cümleler kurduğunu söyle bana Taehyung. Lütfen seni incitmediğini söyle. Çünkü bilirim ben seni, kırmamak için bile sen her ne kadar zarar görürsen gör yarı yolda bırakmazsın kimseyi. Bu yüzden en çok sen yıpranırsın ve yorgun bakarsın ya zaten.
En iyi ben bilirim seni. Senelerini geçirdiğin ben... Ama bazı şeylerin olması gerekiyormuş belli ki. Senin gitmen ve benim yalnız kalmam gerekiyormuş belli ki. Kabuslarla uyanmam bile bir zorunluluk olmuştur senin gidişinin ardından belki.
Bilmiyorum sevgilim. Özlüyorum, deli gibi özlüyorum. Bana da ona yaptığın gibi sarılışını özlüyorum mesela. Eskiden güzeldi her şey. Her şey mükemmeldi diyebilirdim hatta. Ama sonra seni çok kırdığımı söyledin. Ne yaptığımı bilmiyordum ki güzelim. Sadece bir defa içkiyi fazla kaçırdığımda sürekli yanında gördüğüm Hoseok hyunga patlayacağımı nereden bilebilirdim ki.
Ben hiçbir şeyi bilerek yapmadım. Ne seni isteyerek üzdüm, ne de Hoseok hyunga bilerek yumruk attım Taehyung.
Özür dilerim, her şey için.
Sana kendimi sevdiremediğim,
Tanrının bile kendimden nefret etmesine sebep olduğum için,
Seni üzdüğüm için,
Tek içtiğim gecede seni güldürebilecekken ağlattığım için,
Ve seni onun kollarında kalmaya mahkum ettiğim için özür dilerim Taehyung.Ama eminim ki mutlusundur onunla. Eğer ben seni üzüyorsam lütfen mutlu ol. Sakın ama sakın aklına getirme mesela beni eğer dudaklarının aşağı doğru bükülme sebebi bensem.
Üzülme sakın Taehyung.
Ben ikimizin yerine de üzülürüm.