DÜŞMANINA AŞIK

199 6 2
                                    

"İşte böyle kızım" dedi Harry,kızına."Hikayeniz akıl alıcı" dedi küçük kız Carly."Evet baba,annem o zamanlar senden çok nefret ediyormuş fakat bak,3 yılda her şey gelişmiş ve annemle beni ve Carly'yi yapmışsınız" dedi Carly'den 2 yaş büyük olan David.O sırada Ariana, "Harry bu kötü şeyleri hep sen öğretiyorsun çocuklara" dedi mutfaktan salona adımlarken.Ve koltuğa,küçük kızı Carly'nin yanına oturdu.Küçük David hemen söze atladı."Anne!Neden babamla evlendin?"Harry'nin sabahtan beri yüzünde duran sırıtış,mutluluk yüzünü şaşkınlığa satarken Ariana,"Onu seviyorum David.O da beni seviyor.Bu yüzden evlendik." "Ama anne düşmanken nasıl aşık oldun?"diye sordu küçük Carly.Ariana yutkundu ve cevapladı. "Bir şekilde oldu işte.Babanız anlatmadı mı az önce?" "Anlattı ama senden duymak da isteriz" dedi küçük David. "Gerek yok bebeğim." dedi Ariana ve ellerini birbirine vurdu."Kış kış,yataklara.Saat 22.00" "Ama annee yaa!"Çocuklar itiraz ederken Ariana sinirle onlara baktığında annelerine karşı gelemediler ve ayaklandılar.Anne babalarını öptüler ve odalarına gittiler.Ariana "Birazda geliyorum çocuklar" diye seslendi arkalarından.Çocuklar gözden kaybolduğunda Harry'ye döndü. "Hayatım çocuklar yaşadıklarımızı bilmemeli."Harry bu sözler karşısında şaşırsa da cevapladı. "Neden?" "Çünkü,şey işte..Ya of bilmesinler." Harry gülerek karşı koltuktan kalkıp Ariana'nın yanına geçti. "Sen nasıl istersen bebeğim." dedi ve yanağına sert,sulu bir öpücük kondurdu.Ariana güldü ve zaman kaybetmeden Harry'nin dudaklarına yapıştı.Elleri Harry'nin saçlarında geziyordu.Harry ise ellerini Ariana'nın her yerinde dolaştırıyordu.Zevkli öpücükleri son bulmazken merdivenlerden küçük David bağırdı. "Siz sevişin diye mi gönderdiniz bizi yukarı!" Karı-koca dudaklarını hızla ayırdı ve merdivenlerden David'e baktılar.Ariana kaşlarını çattı.Fakat daha sonra kızardı."Anne patlıcan gibi oldun" dedi alayla David.Harry Ariana'ya gülerken,Ariana abaza koca ve ona benzeyen oğluyla ne yapacağını düşünüyordu.Ama bilin ki,onları çok seviyordu..

DÜŞMANINA AŞIK (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin