Bugün çok uzun birgün olcaltı.Karısı eşyalarını almaya gelcekti.Daha doğrusu eski karısı.Karısını gerçekten çok seviyordu bu yüzden karısının ondan ayrılmasına anlam veremiyordu.Bunları düşünürken birden kapı çaldı.
-Hoşgeldin.
+Hemen eşyalarımı alıp burdan gitcem.
-Biraz kalamazmısın ?
+Hayır.Unutma biz ayrılcaz.
-Anlamıyorum benden neden ayrılıyorsun ?
+Bide soruyormusun.Seni aşağılık herif.Kolumdaki yanık izini görüyormusun ? Haa ? Bunu sen yaptın.
-Hayır hayır bunu ben yapmadım.
+Hayatımı mahvettin tahrik olman için kolumu yaktın.Ancak ben zarar görünce tahrik olup sevişmek istiyodun lanet olası.
-Saçmala bunları sen uyduruyorsun ben asla sana zarar vermem.
+Yaptıklarını hatırlamıyormusun ?
-Hayır hatırlamıyorum.Çünkü bunları ben yapmadım.
+Hayır tam olarak sen yaptın.Hatta sürekli benden benim tecavüze uğradığım zamanı anlatırırdın.Çünkü lanet olası şeyin ancak o zaman kalkardı.
Leyla kapıya doğru gitmeye başladı ama Ahmet Leyla'nın kolundan tutup ona yalvarmaya başladı ve birden Leyla 'İmdat' diye bağıdmaya başladı.Ahmet onu susturmaya çalışırken birden Leyla'nın boğazına sarıldı.
-Seni seviyorum.
Leyla ve Ahmet yatakta birbirine sarılmış yatıyorlardı.Ama bir sorun vardı Leyla nefes almıyordu.