üç

205 14 10
                                    

Adia hiç beklemeden diğer sayfaya geçti.

" 8.3.14

Selam sevgili günlük,

Bugün mükemmel bir gün. Çünkü bugünde Calum'laydım...."

Bu iki aşk dolu sayfa bile Adia'nın midesini bulandırmaya yetmişti. Bir sayfa daha aşk kaldıramayacaktı.

Biraz daha ileri sayfalara geldi.

" 16.5.14

Bugün sana selam yok. Neden mi? Bugün "Bokumdan Günler Listesi"ne #1 olarak giriş yaptı. Bu listeye bir numaradan giren ilk gün.

Hepsi neden biliyor musun? O bokumdan Flora. O sürtük'ten nefret ediyorum. 

Calum: Selam Ady. Bu benim en yakın arkadaşım Flora. *yanındaki kızı gösterir

Flora: Selam. Adia, değil mi? Ben Flora. Adıma «çizgi filmimsi» diyebilirsin. Ama annem tam bir çiçek delisi. İşte bu yüzden benim adım Doğa ve Çiçek Tanrıçası Flora. Bu yüzden kardeşimin adıda Daisy. Erkek kardeşim olursa adını Rose koymasından korkuyorum.

Banane senin annenin sevgisinden? Beni sen bile ilgilendirmiyorken annenden bahsetmek niye? İlk burada sinir olmuştum Flora'ya.

Ben: Ihm. Selam. Aslında hiç garipsememiştim. Bu arada patenlerini sevdim *yalan

Flora: Teşekkürler. Benimki profesyonel. Seninkiler daha ucuz olanlardan galiba. Baksana seninki böyle gidebiliyor mu?

Ve birbirinden sikimsonik yaklaşık üç milyon hareket yaptı.

Calum: Aşkım istersen paten kaymaya başlayalım.

Ben: Biliyorsun canım. Saat daha 16:19. On bir dakika sonra başlasak? Çünkü o saatin BİZİM için özel olduğunu biliyorsun.

Calum: *sırıtır> Tamam Ady. Ben biraz paten kayıyorum. Sizde Flora ile kon-

Flora: Tabi CALL sen git biz seni ararız. *sırıtır

Bu sürtük ciddi miydi? CALL!! Buda neydi? O benim ama hala kıskanıyorum. Ama herşey bundan sonra başladı

Ben: Flora. İstersen gel şuraya oturalım.

Flora: AHAHAHA. Mizahını sevdim. Senin gibi bir sürtük ile oturmak mı? Yanında duruken bile tiksiniyorum.

Ben: Ne NE NE ?!?! Beni tanıyalı iki dakika oldu ve beni seninle aynı sınıfa mı sokuyorsun?

Flora: İki dakika mı? Calum senden bahsederken seni öldüresim geliyor. Neymiş «Sakarlık yapıp üstüne düşmesini seviyorum, Adia'da öyle diyor...» Peki, sen hiç beni düşündün mü? Beni tanımazsın. Ben Calum bana aşık olsun diye neler yaptım biliyor musun?

»Ressam denilebilecek şekilde güzel resim çiziyorum. Ama Calum resimi sevmiyor. Sanat'a müzik yönünden bakıyor. Sırf bu yüzden müzik sınıfına geçtim. Notlarımda çok büyük düşüşler oldu.

»Calum benden para isterdi. Hemde her zaman. Ben pek zengin biri değilim. Annem intahar ettikten sonra babam beni terk ettiği için yanlız yaşıyorum. Ayda bir teyzem bana para gönderiyor ve çalışıyorum. Sırf Calum benden para istiyor diye bir haftalık paramı vermiştim ona. Dört gün yumurta yiyip su içtim.

Şimdi gidiyorum. Çünku Calum buraya geliyor.

Calum: Ady canım. Ben sıkıldım da. Erken başlasak?

Ben: B-bugün istemiyorum

Bunu dedikten sonra koşarak eve geldim."

Adia o günü hatırlıyordu. Eve gidince annesine bağırmıştı. Annesi regldır diye düşünerek fazla umursamamıştı. Adia odasına koşup bütün gece boyunca ağlamıştı. Babasından iki tane sigara çalıp içmişti. Bunuda ondan sonraki gün yazmıştı.

Adia daha yakın sayfalara geldi. Dün yazdığı sayfayı açıp okumaya başladı.

Y/N: Sİ Si SİLAAM. Diğer bölüm kısa olunca bunu biraz daha uzun yazayım dedimm

*SPOİ

«dört» son günlük sayfası olcak.

16:30 ||c.h||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin